Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger ikke noget? Hvad skal jeg gøre?

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

jeg forstår din problematik, og kan umiddelbart ikke sætte noget konstruktivt på din side. Men du tilspørger også til billlig annoncering, og det er ikke i salgsøje med det her, men jeg har rigtig mange eksempler og succeshistorier fra små som store webshop som har kæmpe succes med Admanager på dba.dk da det er en rigtig billig og responsgivende annonceringsmulighed.

Admanager er et annonceprogram hvori du kan uploade dine produkter i, også kommer de til at stå til salg på dba.dk under de respektive rubrikker hvori de passer. Hvis man har mange produkter har man mulighed for at få crawlet sit site, så hver gang du ligger en ny vare i din webshop ryger den automatisk til salg på dba.dk (så du skal i bund og grund kun gøre tingene en gang som du er vant til)

Priserne er nemlig helt i bund på Admanager, og bliver selvfølgelig billigere jo flere du har, men prøv og læs lidt mere om det, og tag evt. fat i en salgskonsulent hvis du vil hører mere om crawling m.v. (salgskonsulent kan kontaktes på tlf. 87 31 32 32)

Læs nærmere om admanager på http://admanager.dba.dk

Ellers kan jeg ikke komme med noget konstruktivt til din side, vil dog give nogle af de andre Aminoer ret i at der er ret langt ind til dine produkter, men tror ikke det er det som gør du ikke for genereret nogle salg pt..

//Martin Larsen

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg kunne ikke undgå at se du er salgschef hos DBA. Så jeg ved ikke helt hvor objektiv du egentligt er ;)

Jeg synes jeg har fået en del ros for min side, men jeg er lidt frusteret over der ikke er nogle salg!

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim, jeg er helt enig med dig! Glem alt om Den Blå Avis - og alt det clik-halløj!! ;) hehe... mine gamle mistroiske hjerneceller lugter salg, når en salgschef hurtigt kan fremme sin egen arbejdsdag :) Det er kan da ihvertfald ikke kaldes objektivt!

Jeg må tilslutte mig rosset - din hjemmeside er rigtig flot! Selv jeg er misundelig i forhold til mit eget design! Ingen tvivl om det.

Jeg har blot en ting som også er nævnt tidligere i tråden - nemlig billeder på kategorier og underkategorier. Jeg tror det det gør meget nemmere at navigere rundt for kunden. Det bliver mere "billedligt" end blot en gruppe i tekst.

Bare min tanke :)

Men rigtig meget held og lykke med det - den er flot - så det skal nok komme :) :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tillykke med den nye shop - den ser rigtig fin ud :·) Jeg synes ikke der er for mange kliks ind til produkterne - man er jo nødt til at strukturere det lidt.

Du skriver at du åbnede den 10. maj - det er jo ikke så længe siden. Det tager tid før der kommer ordentlig gang i salget - normalt i hvert fald. Hvor mange unikke besøgende kommer du op på om dagen? I starten kan du måske regne med at 1 ud af 100 besøgende laver et køb.

Og så må du bare i gang med E-Pusher - der er rigtig mange simple guldkorn i. Lav evt. noter ud for de områder du vil optimere indenfor, og gå så slavisk i gang fra en ende af :·) Det er hårdt arbejde at få en shop op at køre, og der er masser af erfaring herinde på amino som du kan trække på :·)

Mange hilsener Helle

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Jeg opnår ca. 220 hits i følge shoppen om dagen. Jeg ved ikke helt om man kan stole på denne historik i scannet systemet?

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle :) :)

Du har tidligere anbefalet mig at købe bogen, men jeg har indtil videre følt det var mange penge at give for den.

Men du virker til at have fået stor glæde af den. Er den virkelig alle pengene værd? Giver BOGEN flere kunder i butikken? Jeg fornemmer du har fået rigtig god succes med din virksomhed :)

Jeg vil kun give dig ret i at det tager tid og man undrer sig over hvad man gør forkert? Men de 1/100 kunder er helt rigtig. Jeg skrev til dig på et tidspunkt, hvor jeg bare syntes det gik ALT for langsomt. Men det tager altså sin tid! Det er man nødt til at indse.

Så Kim, har retteligt ikke haft tid nok endnu - det er en fase man skal forbi! ;) ;)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

10/5 til nu er selvfølgelig ikke lang tid at måle på men forstår da godt at du er utålmodig.

Har du benyttet dig af alle gratissiderne hvor du kan lægge link/reklame ind for din side ?

Mystores, Coollinks, webshopguide, DBM, DenGraa   osv. osv.

Lav forskellige beskrivelser af din shop, og du vil hurtigt opnå gode søge resultater på Google - HELT GRATIS.

Held og lykke

www.sliknet.dk

Jesper Laugesen

 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg tilmeldte mig en 5 stykker i søndas. Jeg fandt en liste som jeg har tænkt mig at løbe igennem med linkkataloger. Skal bare lige have mig oprettet i resten.

For jeg finder ingen af mine varer på google! Jeg synes ellers mine tekster er unikke!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim - prøv at få koblet google analytics på, det vil give dig et mere præcist billede (uden jeg dog kender til scannets statistik). Prøv også at se på dine adwords - er de relevante? Eksempelvis bruger jeg ikke ordet »børnetøj« i mine, da det er alt for bredt, og jeg nemt kan få mange kliks af folk som søger noget som jeg ikke har i shoppen. I stedet bruger jeg meget vores mærker. Hvis folk søger på et bestemt mærke - så er de som regelt meget mere købeklare og ved hvad de går efter.

Prøv at definer dine smykker i dine adwords - eks. »læderarmbånd« eller »læderarmbånd med perler« etc. alt efter hvad du tror folk vil søge på hvis de leder efter netop dine smykker.

Derudover er det et must at få noget SEO indover!

Thomas - tak :·) jeg har også været i gang snart 4 år, og det har kostet oceaner af tid, erfaringer og ikke mindst markedsføringspenge. Der var langt mellem mine første ordrer, men det bliver bedre med tiden hvis man arbejder for det.

Jeg synes E-Pusher absolut er hver en krone værd. Ikke mindst sætter den gang i en masse tanker som gør at du bliver mere kreativ - og finder flere nye måder at gøre tingene på. Men det kræver at man læser den :·))) og ikke mindst bruger den.... print den ud, og lav noter ud for hvert afsnit omkring ting du vil ændre osv. ved din egen shop. Jeg synes faktisk at bogen er et must have når man driver en netshop!

Mange hilsener Helle

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man godt blande for f.eks. 2000 kr SEO Wink hah, eller er det enten eller?

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)