Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FAKRURA SKABOLON

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om nogen vidste hvor der er mulighed for downloade en normal/enkelt skabalon til faktura . Helst Gratis ..

På forhånd tak!

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

send mig en mail på jesper(a)t3cms.dk så skal jeg sende dig den vi bruger.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danny:

Jeg ville høre om nogen vidste hvor der er mulighed for downloade en normal/enkelt skabalon til faktura . Helst Gratis ..

På forhånd tak!

Hvis du laver en søgning på Google kommer der et hav af sider hvor du kan hente den i alle former og farver.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Hvis du bruger et regnskabsprogram, vil jeg anbefale at bruge disse der til anrettede, hvis ikke du bruger et sådan, vil jeg anbefale at bruge et sådan , kontakt din revision omkring dette, bruger selv summasumarum og er glad for dette. Men der er sikkert en masse her på amino, der kan anbefale forskellige andre. En god ting hvis du er nystartet er at sætte dig lidt ind i det, således at du får lidt regnskabs viden, evt. overordnet bogføring - den bedste tip er at lære et regnskabsprogram fra starten af i stedet for 4-5 forskellige gratis løsninger (mange gør det i starten for at spare nogle hundrede kr., hvilket hurtigt bliver meget dyre i regnskabsfejl, revisor rådgivning m.m.()

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)