Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunne du tænke dig at blive selvstændig online

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej michael

det er da helt utroligt

jeg bor i øjeblikket stationsvej 6 1sal 6823 ansager,jeg har lejet 1 salen indtil jeg skal tilbage til spanien mit tlf no er 27423011 email hanneklofter@gmail.com

jeg prøver ikke på at overtale nogen.jeg tjener mine penge i spanien.jeg syntes bare at det måske kunne være interresant for nogen i danmark,hvis du ikke syntes om det så lad vær,men du skal ikke sige det er et scam og at jeg er det.

venlig hilsen hanne klofter

du skal ikke være så mistroisk

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne Klofter du må da bare selv indrømme at det ligner HYIP helt vildt..

dermed har jeg ikke sagt at det er HYIP, men det ligner det.

fordi der har været så mange af de der Get Rich Quick schemes at vi er ved at miste tilliden til alt det som ligner.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har fået den PDF som man kan få gratis og det er nøjagtigt som jeg havde forventet.

Man køber programmer for $97 der har en værdi af $1000 (hvem der så har angivet den værdi ved jeg ikke).

I den pakke ligger et website så man kan få andre til at købe den pakke for $97. Ud af dem får man så $60. Der er også mulighed for at få penge fra andre niveauer.

Alt ialt er det kun den øverste der tjener kassen på det her....og det er slet ikke noget jeg har lyst til at deltage i....

Problemet med disse er at det er automatisk lavet websites og man har ikke selv mulighed for at gøre noget ved dem så man ranker højere.. det er helt sikkert samme tekst, så der er også dublicate content (måske).

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Når man skal sælge luft, som MLM'ere jo gør, må man nogle gange ty til lidt mærkværdig markedsføring. Jeg faldt over nedenstående video, da jeg søgte på nettet efter IPC Instant Cash (det program, Hanne er med i) for at få bekræftet min mistanke om, at det var MLM. I videoen forsøger en MLM-sælger at sælge produktet ved at hævde, at det er fup! Ja, lidt mærkelig metode, men prøv selv at se - det er ret sjovt (på den pinlige måde):

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvor mange der egentlig hopper på den.....det er sgu da for sjovt.

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bentzen:

Når man skal sælge luft, som MLM'ere jo gør, må man nogle gange ty til lidt mærkværdig markedsføring. Jeg faldt over nedenstående video, da jeg søgte på nettet efter IPC Instant Cash (det program, Hanne er med i) for at få bekræftet min mistanke om, at det var MLM. I videoen forsøger en MLM-sælger at sælge produktet ved at hævde, at det er fup! Ja, lidt mærkelig metode, men prøv selv at se - det er ret sjovt (på den pinlige måde):

Priceless!

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hi jonas

ja jeg har selv set den video på youtube,ja den er lidt underlig,men sådan har han valgt at markedsføre  ipc instant cash.

fandt du ikke noget negativt om programmet på internettet,nej det gjorde du nok ikke for så havde du nok nævnt det.

nej det er ikke luft og du tjener penge,hvis du gør som forklaret.du får også for $1000 software som du kan bruge i andre sammenhæng.

du har 24 timers online support.

du skulle prøve at se nogle af dan millers video seminare,de er priceless.

venlig hilsen hanne

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

forøvrigt så er det afilliated marketing

have a nice day

hanne

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael Schøn Mouritsen Rusbjerg:

Gad vide hvor mange der egentlig hopper på den.....det er sgu da for sjovt.

Ja, der er i hvert fald en som hedder Hanne Tofter som har hoppet på den!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kevin

ja det er rigtigt,jeg hopped på den for 2 år siden,og hvor er jeg glad,tjener rigtig gode penge bor under sydens palmer og har tid til mange andre ting,det er da sjovt.

forøvrigt hedder jeg hanne klofter

venlig hilsen hanne

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)