Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køre klar WEBSHOP TIL 2999 Dkr inkl moms.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

 Hej Alle 

Vi har udviklet en webshop til en af vores kunder men som er sprunget fra (ja - vi fik depositum :-)

Webshoppen sælges til kun dkr. 2999,- inkl. template fra templatemonster med licens (koster ca. dkr. 1100,-) Webshoppen er bygget ud fra uniquefree.dk som er standard opsat og klar til brug.

Den eneste løsning hvor administrationsdelen er 100% Dansk, Søgemaskineoptimeret Brugervenlig.

Den eneste med eget dansk support forum. ( http://www.uniquesystems.dk/forum/ ) Webshoppen er 100 % køre klar.

Du få bl.a. design + eget webhotel/e mails + gratis support i et år med i prisen. Alt er gjort klar til dig  bl.a dankort quikpay. Bankoverførsel - efterkrav - faktura betaling osv.

OBS!!! ( For at du kan starte med at modtage Dankort osv. Skal du lave en aftale med pbs først)

Eneste du skal gøre er at vælge hvad du kunne tænkte at sælge og komme i gang med det samme!!!

Shoppen kan ses her : www.foxgames.dk  ( domæn er ikke inkl. i prisen) 

NB: Unique Free er en kraftig modificeret osCommerce,  man kan ikke "bare" installerer en templatemonsterpakke.
Mvh Leo leo@xgn.dk

 

Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige snakke med et par fyre, men så lover jeg at vende tilbage. Vi er højest sandsynligt interesseret

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne muligvis også være interesseret.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man køber shoppen, gør i den så klar til det man vil sælge? eller køber man den som den er lige nu?

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Vi kan sagtens lave kategorierne klare – og oprette et par produkter for så du kan komme i gang. Desuden giver vi 100 % gratis support med købet.

Det fedeste ved denne shop er at den er 100 % SEO optimeret .

Mvh Leo :)

 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg måske uviden, men skal man ikke seo optimere efter sine produkter?

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu er jeg jo lidt ny på markedet, så derfor har jeg lige lidt spørgsål.

 

Jeg vil gerne starte en webshop, men har ikke helt leverandørforbindelser klar endnu.  Kan det godt være en fordel at købe din køreklare hjemmeside alligevel?

Jeg skal have hjemmesiden til at se lidt anerledes ud med hensyn til udtrykket med billeder osv. Skal jeg selv finde de billeder eller hvad er med i prisen?

Så vidt jeg kan forstå er der ikke nogle reel udgift om måneden udover til PBS?

 

Er den let at redigere og ændre, da jeg ikke har meget erfaring i det.

 

Hvis du kan svare positivt på alle mine spørgsmål er jeg meget interesseret.

 

Mvh

 

Camilla

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

adsbol:
Jeg vil gerne starte en webshop, men har ikke helt leverandørforbindelser klar endnu.  Kan det godt være en fordel at købe din køreklare hjemmeside alligevel?

Var det ikke bedre at få styr på dine kontakter, før du begynder at kaste penge efter webshop, betalings aftale osv.?

Du kan ikke vide dig 100% sikker på at potientielle leverandører vil arbejde sammen med dig. Hvis jeg var dig ville jeg opsøge mulige leverandører, se om du kan få en aftale på plads. Når så dette er gjort så vil jeg begynde at investere i en webshop.

PBS udgifterme kan jo også blive høje hvis du har en shop til at stå i 6 mdr eller mere hvor der ikke kommer nogen indtægt på.

adsbol:
Så vidt jeg kan forstå er der ikke nogle reel udgift om måneden udover til PBS?

Du har også udgifter på hosting, domæne . Men dette er ikke særlig høje beløb som regel. !

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Leo Ewebdesign.dk:

Hej Kim,

Vi kan sagtens lave kategorierne klare – og oprette et par produkter for så du kan komme i gang. Desuden giver vi 100 % gratis support med købet.

Det fedeste ved denne shop er at den er 100 % SEO optimeret .

Mvh Leo :)

 

 

 

Hvis den skal være 100% SEO-optimeret kan i evt. re-write URL'erne i stedet for:

/product_info.php?products_id=16

 

Der er også en del billeder: Sale, New arrival og lowest price hvor i godt kunne have tekstlinks på.

Lækkert design ellers (i forhold til at det er en oscommerce) :)

vh Tobias

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)