Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken voks/shampoo bruger du?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle jer der bruger Matas Mud vil jeg bare lige sige, at jeg har ikke selv prøvet den, men Matas-produkter plejer at være gode, så jeg vælger at tro på jer.... Men igen er der jo mange forskellige hår-typer og personligt kan jeg ikke bruge Mud-vokse, da der generelt er for lidt hold og for meget shine i... Desuden har Mud-vokse det med at blive skyllet ud i regnvejr, hvilket ikke er særligt praktisk.....


Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-08-2006 17:02:34
Forfatter: www.billigvoks.dk
Til alle jer der bruger Matas Mud vil jeg bare lige sige, at jeg har ikke selv prøvet den, men Matas-produkter plejer at være gode, så jeg vælger at tro på jer.... Men igen er der jo mange forskellige hår-typer og personligt kan jeg ikke bruge Mud-vokse, da der generelt er for lidt hold og for meget shine i... Desuden har Mud-vokse det med at blive skyllet ud i regnvejr, hvilket ikke er særligt praktisk.....


Ahem - lidt ''farvet'' indlæg. Er selvsagt uenig. Nej - Matas mud giver ikke shine, mm du kommer en halv dåse i. Hvis det ikke bliver skyllet ud af regnvejr/brusebad er det heller ikke noget jeg vil komme i garnet , da det sætter ild i hovedbunden, og gør hovedpuden ualmindeligt ulækker efter bare en nat

Der er MAX hold i den Mud voks, modsat fx ID som ikke kunne holde styr på løjerne - så der er du helt på afveje



Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian....

 

Lidt farvet er man vel altid...:-)  Men som jeg også skriver har jeg ikke selv nogen erfaring med produktet... Der jeg vil hen med det andet er bare en generalisering af Mud-vokse..... Så beklager, hvis jeg har fornærmet dit Matas-hjerte...;-)

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-08-2006 17:50:32
Forfatter: www.billigvoks.dk
Så beklager, hvis jeg har fornærmet dit Matas-hjerte...;-)



Intet Matas hjerte fornærmet her, det var nu mere min ''jeg-gider-IKKE-give-en-formue-for-voks-fordi-der-er-tåbeligt'' sans du pirrede
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Så modtog man lige en pakke fra Billigvoks - Super service, bestilt igår kl 17, og pakken er her allerede :)

Så nu skal jeg til at bruge Osmo Essence Clay Wax, før brugte jeg Dax Wax, som ikke er til at skylle ud igen

Så ser frem til at prøve den nye voks her :)



Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Tak for de rosende ord....

 

Og efter min mening et rigtig godt valg du har lavet... Håber du bliver tilfreds med den... Synes selv det er den bedste voks i det pris-leje....:-)

 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)