Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ure \ salg \ avance.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth, når du nu skal ud og finde en guldsmed/urmager du vil samarbejde med, så undersøg ordenligt hvad de handler med, da alle ikke kan få alle mærker, i mange byer er det sådan at hvis en har forhandlingen af en type ure kan den anden ikke få det, så find ud af hvad du vil handle med, og dernæst find en som har det, og til info så ved jeg 100 gange mere om den branchen end cygnet, vil jeg tro, da jeg selv er i den, og selv forhandler med leverendørene og er med på messer osv.






Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Cygnet - Syntes bare du havde givet udtryk for at du søgte nye udfordringer, men måske bare mig som har misforstået noget.

Du er velkommen til at sende mig en PB med lidt info om avance, samt procent satas - altså bare hvis du skulle få lyst ;-)

 

magle - Det vil jeg helt sikkert holde et vågent øje med

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
godt nok

Forresten så lad være med at spilde tid på smykker hvis du har overvejet det, det giver simpelthen alt for lidt, chanti har desværre det marked her på nettet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kenneth, søger skam også nye udfordringer. Men skal ikke vidre - min ide er at bygge 4-5 små butikker op hvor jeg står for markedsføring på nettet - og derved skabe mig en fast indkomst den vej. Den næste er på vej inden for en månedstid med bælter i samarbejde med Danmarks største/fedeste bæltebutik og så kommer min egen butik også snart, som skal ligge i en niche af alt dette, men der går lidt længere, op mod julesalget.

Du skal dog have gennemtænkt det lidt, da det ikke er til at sælge de almindelig mærkevare via nettet i smarbejde med en butik, under vejlende butiskpriser skal du kunne tilbyde noget ekstra. Vi har en fordel ved at ved at vi var de første og have 400 besøgende om dagen - det tredobbelte mod jul.

 

Men spørg Magle, jeg er åbenbart ret uvidende.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
cygnet jeg sagde ikke noget omkring uvidenhed. overhovedet ;-), sagde bare at hvis det var branche ting han ville vide mere omkring var jeg nok mere manden han skulle tale med. Men da han som sagt vil køre det gennem en guldsmed/urmager er det måske mere dig, da du jo har erffaring på det område, i dit samarbejde med jonsens

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)