Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre i PDF ???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

 

Jeg står med en stak PDF produktark fra USA - Dem skal jeg have rettet I - Hvordan gør jeg det??

Håber I kan hjælpe, for jeg er helt lost her!

 

Tommy

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy du skal bare have fat i en pdf editor bare følg linket og vælg en du kan lide.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Som delinda skriver kan du benytte en PDF Editor -  men jeg vil nu anbefale dig at kontakte det Amerikanske firma og bede dem om at sende dig nogle åbne filer du selv kan rette i. Det er jo tænkeligt at de gerne vil gøre det hvis du er deres trofaste danske forhandler.

PDF Editors ligger nemlig ofte irriterede tags/vandmærker i din fil, hvilket kan få dig til at fremstå uprofessionel. Derudover kan der være nogle problemer med hilken papirstørrelse dit dokument er sat op til da Amerikanerne jo bruger "letter" og vi bruger "A4" som er et længere format. Så hvis du har meget grafik i bunden og siden, kan du risikere at der bliver klippet eller, endnu værre, strukket i det med en PDF Editor.

Mvh.

Janus

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det haster, kan du tage fat i mig, så skal jeg ordne det for dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan åbne de fleste PDF'er med illustrator og herefter rette i dem - du kan bare sende filen samt rettelserne til undertegnede, så kan jeg sagtens hjælpe :D

 

Med venlig hilsen

Nichlas Larsen

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy, har du fundet en løsning?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle tilbagemeldingerne,

 

Jeg står lige oveni en messe i Frederiksberg have de næste 5 dage- vender tilbage i næste uge!

 

Cheers

Tommy

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Jeg kan sandsynligvis klare opgaven for dig, hvis du ikke allerede har fundet én til det. Send meget gerne en mail, hvis det har interesse, og jeg skal give et bud på opgaven Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)