Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøjproduktion

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i opstarten fasen med et lidt anderleds tøj koncept. Jeg søger en produkcent som eller lign som kan tage sig af min produktion af tøjet. Det er enkelt børnetøj som skal laves i starten,

Håber at få nogle kontakter fra jer.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Hvis du kan fortælle lidt mere omkring kvantiet og kvalitet tror jeg du får bedre feedback. Hvis det kun drejer sig om 20 styks, er det nok både lettere og billigere at købe dem i Danmark, mens ved størrere ordrer vil kunne betale sig at kigge lidt længere væk.

Mvh,
Michael

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvis din plan er at starte dit eget brand med egne designs og dine ordre er af lidt større karakter kan jeg hjælpe dig med at finde en stabil leverandør i Kina.

Jeg er bosat i guangdong provinsen og har mange kontakter og erfaring med import/export

Hvis det lyder interessant så send mig en mail  larskristensen_20@hotmail.com

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke vælge Kina hvis du ikke vil have de tøj kopieret! Så er du advaret på forhånd. Jeg fik mit tøj produceret i Indien, og havde aldrig problemer med dem.

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er underordnet, hvor du får dit tøj lavet - det skal nok blive kopieret på et eller andet tidspunkt - prøv at tage en runde i samtlige kendte butikker, der er helt sikkert noget der går igen, om det så bare er en lille detalje, eller kvaliteten alt kan kopieres ;)

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Med streg under tror! Hvor tror du det er nemmest at kopiere hos den virksomhed der producere tøjet, eller en anden virksomhed?

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være en større garanti for at undgå kopiering at få det lavet i Indien. Så svært er det heller ikke at kopiere tøj, så hvis der er nogen, der vil kopiere det, så skal det nok blive kopieret.

Desuden, så overlever de nok at der render et par unger rundt i det i Indien, Kina, Thailand, Bangladesh, Tyrkiet eller hvor det ender med at blive produceret. Wink

Jeg tror ikke du skal regne med, at der er nogen, der gider kopiere et ukendt brand i stor stil.

Mvh,

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Du skal ikke vælge Kina hvis du ikke vil have de tøj kopieret! Så er du advaret på forhånd. Jeg fik mit tøj produceret i Indien, og havde aldrig problemer med dem.

Alt tøj er jo kopirer eller inspireret fra noget allerede eksisterende. Det er umuligt nu til dags at lave noget som ALDRIG er lavet før...
Men vil give dig ret i at Kina er et banditland på mange måder og kvaliteten er ik altid den bedste!!! De er især glade for polyester... hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Naturligvis bliver alt tøj ikke kopieret i Kina, der skal være en grund til det. Fordi man bestiller noget tøj på en fabrik, så betyder det ikke at de straks laver kopier, det kommer an på mærket. Hvis "sussis sweater" får lavet lidt strik i Kina, hvem skulle så købe kopierne? Det er klart at hvis man køber Nike eller Levi's direkte hos en fabrik i Kina, så får man også ørene i maskinen.

Og hvor meget gør det egentlig? Med mindre man har 1000+ ansatte worldwide, så overlever man nok at en fyr i Kina eller Vietnam, går rundt i tøj fra Danmark. Hvis de har købt en trøje til 30 Kr, så ville de nok ikke have betalt 600 for originalen alligevel.

Polyester? Hvis man bestiller 500 t-shirts fra Kina og ordren lyder "De skal være skide billige", så er det ikke kinesernes skyld at de bliver leveret i polyester. Er man det mindste seriøs, så får man naturligvis defineret hvilket materiale og kvalitet der skal være tale om og kontrolleret kvaliteten inden hele ordren bliver sendt. Så bliver man altså heller ikke snydt.Se på hvor meget tøj der bliver lavet i Kina, også de noget dyrere mærkevarer fra Danmark. Hvis alle fabrikker snød, kopierede og lavede en dårlig kvalitet, så var 80% af tøjet fra H&M ikke lavet her.

Problemet for de fleste ved at gå i gang med produktion fra Kina, er at der ikke er styktal nok. Ingen fabrikker gider starte en ny model op og lave 100 stk, de tjener i forvejen ikke en formue på hver, så skal det løbe rundt, skal der produceres mange.

Jeg sælger tøj i Kina og det går ganske fint. Mange af de fabrikker jeg kommer hos, er fornuftige mennesker der også gerne vil lave en god forretning.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Rynke

Tak for et godt indlæg.

Men mange forlanger/forventer desværre:

a) Det skal være billigt
b) Du skal levere i meget få antal
c) Du skal håndtere transporten
d) Du står for risikoen
e) Det skal være billigt

Mvh,
Michael

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)