Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er bare for at høre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra ingen
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Ja jeg er altså freelancer :) Bare for at slå det helt fast.

Det er i grunden ikke fordi, jeg spejder efter arbejde, men det er egentlig mere for at høre, om jeg har noget at sælge til SMV markedet og for måske at knytte nogle bånd til fremtiden. Normalt har jeg en række formidlere foran mig som en vej ind til jobbet, så jeg er derfor egentlig nysgerrig i forhold til den direkte kontakt til en eventuel SMV.

Jeg vil starte med at sige, at jeg ikke umiddelbart har stor erfaring med hjemmesider, flash og den slags, men på den anden side, så havde jeg heller ikke stor erfaring med nogen af de andre ting, jeg har givet mig i kast med. Desuden er jeg ret sikker på, at der er andre herinde, der har langt større erfaring med den slags end jeg.

Jeg håndterer næsten udelukkende udviklingsprojekter, hvor murene skal bestiges og tingene skal falde til tiden og under budget og hvor lortet sommetider går en til halsen. Det er tilsyneladende der, jeg hører hjemme :)

De korte fakta:

Århus + omegn baseret.

10 års erfaring med udviklingsprojekter, typisk af de højteknologiske af slagsen.

Har mest arbejdet i store virksomheder, som projektleder, arkitekt eller udvikler.

Har udviklet i de fleste større sprog på markedet og en hel del af de mere obskure.

Har udviklet på web, pc og embedded

Har være involveret i ting som EPJ, styring af hw og overvågning af hw.

Har erfaring med at projektlede opgaver på afstand. F.eks i indien, og også at styre en række leverandører under samme opgave. (nogen kalder det outsourcing og leverandørstyring)

Har lavet et utal - eller i hvert fald mange opgaver i forhold til vurdering af virksomheders modenhed og effektivitet i forhold til udvikling eller et produkts kvalitet mm.

Eller sagt lidt kortere; Jeg kender processerne omkring software udvikling ret godt og på alle niveau'er.

Priser, tjo, de aftales nok individuelt, men typisk er de betinget af varihed og størrelsen af ansvar.

Men en ledetråd på en timepris kunne være for opgaver 3 måneder+

For udvikling i området af 600 dkr ex moms

For projektledelse i området af 700 dkr afhængigt af ansvarets størrelse.

Som sagt, leder jeg ikke lige pt. efter opgaver, da jeg er booket et godt stykke hen på året, men det kunne være interessant at høre, om dette kunne have nogen form for interesse :) om der er liv udenfor formidlerne.

mvh

Anders Eriksen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Velkommen til Amino, og held med at finde det du leder efter.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra ingen
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak :)

Jeg er nu ikke helt ny, men er i stedet utrolig dårligt til at komme forbi regelmæssigt.

Jeg regner nu ikke nødvendigvis med det store held :) Der er nok en grund til, at mine færdigheder gennem 10 år har sendt mig til de største virksomheder på store projekter, så det store marked herinde er der nu nok ikke, men lad os nu se :)

mvh

Anders Eriksen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)