Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. google og linkbuilding

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Med det på det rene, så dukker der lige et spørgsmål op:

Vil google altid vælge at bruge den fulde sti i søgeresultatet? Det giver jo mest mening da man alligevel vil blive redirected hen til den, så google kan jo ligeså godt præsentere brugeren for den side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Giver thomas ret med hensyn til 301. Skriver også i mit indlæg "lav nogen af dem" til fuld sti.

Grunden til jeg råder til at linke til den fulde sti, er udelukkende for at få en hurtigere indeksering i Google. På sigt vil det selvfølgelig være det originale domæne der skal linkes til.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej - du ser ikke mange Dandomain shops med den fulde sti i SERPS. Google er nogle gange kloge Wink

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det gør det også betydeligt nemmere at skifte shopsystem, hvis man på et tidspunkt ikke vil køre DanDomain mere. Så er alle links stadig gode og man behøver ikke redirecte en masse links.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Senna:

Giver thomas ret med hensyn til 301. Skriver også i mit indlæg "lav nogen af dem" til fuld sti.

Grunden til jeg råder til at linke til den fulde sti, er udelukkende for at få en hurtigere indeksering i Google. På sigt vil det selvfølgelig være det originale domæne der skal linkes til.

Hvorfor? Sitet var jo indekseret allerede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Havde ikke set om det var indekseret eller ej. Men vil i forbindelse med de første spadestilk på et nyt site altid lave et par links til den fulde url uanset om der er reidrect på eller ej. 

Er godt klar over at Google ikke er dum, og at der generelt laves kloge beslutninger, det ændre dog ikke på at det kan være en god ide at vise lidt i rigtig retning. Som du også skriver i dit eget indlæg kan det godt betale sig at lave et par links til den fulde url. Dog ikke på sigt, og slet ikke med en spredning af juice.

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 136
Fra  Snabelfant.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar alle sammen

Jeg er stadigt grøn i hovedet bare af at tænke på ankertekster, men som jeg forstår det er det de link på ens egen side som henviser til noget internt på siden?!?!?!?

Men det er vel næppe forklaringen på hvorfor der ikke kommer noget frem når man søger på info:www.snabelfantshop.dk på google?

Hilsen Bettina

Overtøj til børn i alderen 1-10 år

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Din ankertekst er den tekst dit link består af. Den fortæller Google hvad dit link indeholder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej ankerteksten har intet at gøre med du ikke kommer frem på info:www.snabelfantshop.dk Ankerteksten er udelukkende til for at dedikerer et emne til linket.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bet - Tina Snabelfant:

Mange tak for svar alle sammen

Jeg er stadigt grøn i hovedet bare af at tænke på ankertekster, men som jeg forstår det er det de link på ens egen side som henviser til noget internt på siden?!?!?!?

Men det er vel næppe forklaringen på hvorfor der ikke kommer noget frem når man søger på info:www.snabelfantshop.dk på google?

Hilsen Bettina

Hej Bettina

Hvad er det, du vil med en "info:" søgning? Det forstår jeg ikke?

Se denne: http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Asnabelfantshop.dk&meta= - Google kender ca. 337 sider på din shop.

Ankertekster er korrekt forstået. Hvis du vil have alle de frække tricks om ankertekster og meget, meget mere, vil jeg tillade mig at anbefale SEO-LEX 10.0: www.seo-lex.dk/

 

 

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)