Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinder over systemet:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amnioer

Jeg er i øjeblikket igang med at overvinde oddset - for der må være en matematisk sansynlighedes fordel ved at spille på den ene eller den anden måde på den lange - jeg melder tilbage når jeg har lavet analysen:)

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen god fornøjelse daSmile

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

den har jeg allerde fundet ;D skal bare vinde 1 gang ud af 40 forsøg, så tjener jeg penge på det. 3 kampe

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kigge lidt på safebets. Har du nok penge, er der gode penge at tjene.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes utroligt mange systemer, det er bare et spørgsmål om at tro nok på det og have en del penge. 

Jeg spillede før i tiden på X i fodbold, hver gang jeg ikke vandt fordoblede jeg bare indsatsen indtil jeg ramte. Det virker fint.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

chrholck:

Prøv at kigge lidt på safebets. Har du nok penge, er der gode penge at tjene.

I praksis er safebets/surebets sjældent en god forretning, da man skal have konto hos et hav af bookies og en væsentlig del af gevinster bliver ædt op af gebyrer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Jeg spillede før i tiden på X i fodbold, hver gang jeg ikke vandt fordoblede jeg bare indsatsen indtil jeg ramte. Det virker fint.

Oliemilliardær-systemet render også ind i nogle praktiske problemer, hvis man er uheldig nogle gange.

Hvis man starter med en indsats på 100 kroner, vil man efter 6 kiksere i træk skulle sætte 6.400 kroner. Så vidt jeg husker, tillader f.eks. Danske Spil kun, at man spiller 5.000 kroner om dagen. Og spiller man for at tjene penge, starter man vel ikke med 100 kroner, men med f.eks. 500. Og så skal man efter 5 kiksere have 16.000 op af lommen til indsats. Her kan man nok også rende i problemer med netbookier, overførselsgrænser på kreditkort m.m.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)