Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop-løsning

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Det er funktionaliteten, som jeg faldt for - det er et meget let tilgængeligt system, som jeg kan finde ud af at bruge. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge Magento, som ellers var min første prioritet - har efterlyst en, som vil hjælpe mig, men der er ikke rigtig nogen, som kan give mig undervisning i det.

 

vh. Louise

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Milledille:
Det er funktionaliteten, som jeg faldt for - det er et meget let tilgængeligt system, som jeg kan finde ud af at bruge. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge Magento, som ellers var min første prioritet - har efterlyst en, som vil hjælpe mig, men der er ikke rigtig nogen, som kan give mig undervisning i det.

Mange tak for dit svar. Det er altid godt at få input fra potentielle kunder.

Såfremt du gerne vil vide lidt mere om Magento fra en shop ejers synspunkt, kan jeg varmt anbefale følgende pdf:

http://www.magentocommerce.com/support/magento-user-guide-book

Så snart Magento lancerer multibruger licens af e-bogen (og den er til at betale, jeg ved at de har en så'n licens i støbeskeen), så regner jeg med at vi giver en version med hvert køb af en Magento shop hos os.

Hvis du bare gerne vil teste administrationen kan du også lege i administrationssystemet lige så tosset du vil her:

http://demo-admin.magentocommerce.com/

I vores produkt er også inkl. en support periode efter købet. På sigt håber vi med at kunne tilbyde en klippekorts ordning.

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

 

Tak fordi du anbefalede Henrik. Vi har valgt at arbejde videre gennem ham. Det lyder spændende og som en rigtig god løsning for os.

 

Vh. Louise Berg

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Vi kan tilbyde dig en super god, fleksibel og fremtidsikker løsning baseret på Drupal.

Drupal er et system der tordner frem i øjeblikket og som har en særdeles engageret brugergruppe.

 

Så ring endelig Smile

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

e-c-s.dk | Morten:

Nu behøver "closed source" jo ikke nødvendigvis at være ensbetydende med at man ikke kan få tilpasset tingene efter behov :-)

Blot fordi man ikke lader andre udvikle på sine systemer, kan man jo godt i samarbejde med sine kunder tilpasse dem så alle har glæde af dem. Man kommer temlig langt for 30k de fleste steder.

Det er da også utroligt dyrt.... Kan lave det meget billigere UDEN closed source, som binder kunden på hænder og fødder

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Som leverendør af en konkurrende open source webshop platform (se mit ovenstående indlæg), kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre hvad din begrundelse er for at vælge Wannafinds løsning.

Er det prisen, funktionaliteten, leverandøren etc. ("find selv på flere spørgsmål og følg med i næste uge..." :))

Hvorfor er du ikke ærlig ? Du kan IKKE levere en shop til en samlet pris på 10.000 alt inkl. og det er det du lover kunderne... det nærmer sig usandheder for åben skærm

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Janum/BELLCOM:

Vi kan tilbyde dig en super god, fleksibel og fremtidsikker løsning baseret på Drupal.

Drupal er et system der tordner frem i øjeblikket og som har en særdeles engageret brugergruppe.

Hvor ser du det henne ? Mig bekendt er det nærmere ved at gå dødt sidste gang jeg kiggede og rodede havde de gevaldige problemer med diverse sikkerhedsmæssige aspekter.

 

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

e-c-s.dk | Morten:

Nu behøver "closed source" jo ikke nødvendigvis at være ensbetydende med at man ikke kan få tilpasset tingene efter behov :-)

Blot fordi man ikke lader andre udvikle på sine systemer, kan man jo godt i samarbejde med sine kunder tilpasse dem så alle har glæde af dem. Man kommer temlig langt for 30k de fleste steder.

Det er da også utroligt dyrt.... Kan lave det meget billigere UDEN closed source, som binder kunden på hænder og fødder

Prøv evt. at læs hele tråden i sin sammenhæng inden du kommer med så ukvalificerede svar.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Rasmus Lindgren:

Som leverendør af en konkurrende open source webshop platform (se mit ovenstående indlæg), kunne jeg rigtigt godt tænke mig at høre hvad din begrundelse er for at vælge Wannafinds løsning.

Er det prisen, funktionaliteten, leverandøren etc. ("find selv på flere spørgsmål og følg med i næste uge..." :))

Hvorfor er du ikke ærlig ? Du kan IKKE levere en shop til en samlet pris på 10.000 alt inkl. og det er det du lover kunderne... det nærmer sig usandheder for åben skærm

Det var dog lige godt det groveste... Hele min forretning er bygget op på to produkter. Et til 9.995,- og et til 12.995,-

Kunne jeg ikke tjene penge på dette ville jeg slet ikke have en forretning.

JEG SÆLGER INTET ANDET!!! Jeg sælger endnu ikke timer efterfølgende, hvilket jeg på et tidspunkt muligvis vil gøre. Du kender intet til forretningen så jeg synes nu nok at dit statement er taget ud af den blå luft. 

Som der står tydeligt på http://getashop.dk så bliver al udvikling outsourcet og dette er grunden til at prisen er som den er. Pt laver jeg den første Magento shop for en Amino vel og mærke med 40% rabat (et tilbud jeg havde til de første to fordi jeg gerne vil have referencer). Dette betyder at der betales 5.997,- for et unikt design, opsætning i Magento, samt professionel hosting hos MagentoHotel.dk og betalingsgateway hos epay.dk (alt sammen sat op!). Og det er korrekt af jeg på denne pris ikke tjener det store, men så'n er det når man gerne vil have nogle referencer til sin butik.

Hvis du mener at jeg fortæller usandheder på åben skærm, må du sgu dokumentere det! Jeg har før slået ned på folk herinde der tager 5000 for en hjemmeside, fordi jeg ikke mener at det kan lade sig gøre. Men det er klart, har du en hel outsourcing organisation bag dig, så er det faktisk muligt (det er bare ikke det jeg har set herinde).

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan levere en webshop til 995,- i oprettelse klar til brug.

Det er bare på en standard template og kunden skal selv indtaste produkter, tekster m.v.

Der er dog noget der ligner en en 50-55 timers arbejde og opefter på til dem vi normalt laver - men hvis kunden selv mener de har styr på det så sætter vi da gerne det tomme skelet op :)

Det man køber reflekteres ofte i prisen ;)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)