Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop-løsning

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Jeg kan levere en webshop til 995,- i oprettelse klar til brug.

Det er bare på en standard template og kunden skal selv indtaste produkter, tekster m.v.

<ironi>

Hvis det er sådan vi leger så kan jeg levere en Magento med standardtemplate for 250,- + moms (så har jeg lidt buffertid at bruge af) for installeringen og så kommer hosting oven i...

Men det er ikke et produkt jeg sælger

</ironi>

Wannafinds ser ok ud.

Nårh... må hellere tilbage til arbejdet med min egen :)

 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja fanden læser biblen som han selv ønsker.

Hvis du havde læst den anden halvdel af mit indlæg så kunne det jo være femøren faldt ;)

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Med Magento er du fremtidsikret. Det er et forholdsvist nyt open source system der har mange funktioner - bl.a. det du efterspørger!

Ring eller skriv for uddybende information.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.easywebhost.org:

Janum/BELLCOM:

Vi kan tilbyde dig en super god, fleksibel og fremtidsikker løsning baseret på Drupal.

Drupal er et system der tordner frem i øjeblikket og som har en særdeles engageret brugergruppe.

Hvor ser du det henne ? Mig bekendt er det nærmere ved at gå dødt sidste gang jeg kiggede og rodede havde de gevaldige problemer med diverse sikkerhedsmæssige aspekter.

 

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Man vinder ikke "Webware 100 Awards" (http://drupal.org/Drupal-2009-webware-100-winner) 3 år i træk hvis man er ved at dø og har sikkerhedsproblemer...

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Typoart:

Hej

Med Magento er du fremtidsikret. Det er et forholdsvist nyt open source system der har mange funktioner - bl.a. det du efterspørger!

Ring eller skriv for uddybende information.

Mvh

Jesper

Har du overhovedet læst resten af tråden?! Hun har allerede valgt en shop og det blev desværre ikke Magento.

 

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej milledille

Vi forhandler systemet www.aspdotnetstorefront.com som vi har fået oversat systemet til dansk.
Du kan læse features listen her: http://www.aspdotnetstorefront.com/t-features.aspx
Vi har desuden en række systemer som sammensat kunne blive en spændende og tilpasset løsning lige til dit behov.
Har du brug for en demo af systemet. :) -> tlf. 70279111 hverdage imellem 14.00 og 16.00,

Men ellers ifb. salg af storefronten:

  • I et e-handelsprojekt med frontGATE solutions arbejder vi med dit salg. Vi arbejder med forretningsprocesser i butikken, mens den effektive platform betyder du skal bruge færre ressourcer på teknologien.
  • Vi har valgt AspDotNetStoreFront – som et godt og meget billigere .NET alternativ til Microsoft E-Commerce Server.
  • NET – managed code, giver en vis driftspålidelighed.
  • Som det vigtigste i en e-handelsplatform, giver AspDotNetStoreFront gode muligheder for målrette forretningen til kundernes behov.
  • Platformen er fleksibel så vi hurtigt kan ændre forretningsprocesser knyttet til kundeekspedition, kundeservice og brugervenligheden. Det er ikke en opgave vi skubber over til dig, men hjælper med at løse og indstille på en relevant måde.
  • AspDotNetStoreFront tilbyder også faceteret navigation. Faceret navigation betyder, at produktnavigationen er dynamisk og tager udgangspunkt i kundens behov.
  • Automatiseret billedebehandling til produktkataloget, herunder effekter. Herunder mulighed for multicore-billedebehandling, opdeling af jobs – hvis du har brug for at fremstille tusindevis af billeder, herunder varianter.
  • Processor til automatiseret vedligeholdelse af  produktkataloget.
  • Produktkataloget kan udveksles med andre e-handelstjenester.
  • Automatisk test af e-handelsbutikkens indstillinger.

Mvh.
Jan Mikael

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Kan du ikke uddybe dit sidste punkt.

- Automatisk test af e-handelsbutikkens indstillinger.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ;Milledille, Rasmus og alle I andre.
Jeg bliver lige nød til lige at dele en erfaring med jer til opklaring. Jeg var den første som skrev ca. kl. 10.00 i dag, dvs. inden at nogle andre havde skrevet et indlæg. Jeg sidder under en hotspot i toget og da jeg klikker OK til at sende så er AMINO ikke tilrådighed. Jeg klikker tilbage er hele mit indlæg væk, kender du problemet? :)
Som tidligere kodenørd lader jeg siden stå til AMINO atter kan findes og re-poster den side, sikkert en time senere.
Sune Christesen fra Animo hjalp mig med at fjerne et ekstra indlæg som opstod også i forbindelse med den fejl.
Jeg beklager at det kunne misfortåes som at jeg ikke havde læst tidligere indlæg, men det gjorde jeg først efter jeg havde postet. Så jeg ønsker ikke at blande mig mere i dette her indlæg.
Over and out. :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)