Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på personlig hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja.

Det tog lidt tid at nørkle rundt med, men synes resultatet blev meget godt, så tusind tak for dit feedback! :-)

Med venlig hilsen

Peter.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg synes dit site er meget flot, rent grafisk.

Som det blev nævnt, kan det godt være en smule forvirrende, at dine referencer optager så meget plads - specielt når man ser din hjemmeside i 1200*768 px (der kan man faktisk kun se dine referencer).

Det tog lidt tid, før jeg så menuen i bunden af siden. Jeg ville overveje at flytte den op i toppen, så den altid er synlig. Det er helt sikkert en god idé, at præsentere dit arbejde med det samme, men vi skal som læsere af din hjemmeside også kunne se, hvad du ellers har at tilbyde (hvem er jeg, hvad kan jeg osv).

Held og lykke fremover.

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hvis du kan tåle lidt konstruktiv kritik, så kommer den her.

Jeg kan ikke udtale mig om det tekniske, for det ved jeg hat om, men det estetiske har jeg til gengæld styr på.

Jeg er ikke helt solgt på din side. Personligt synes jeg, den er rodet og ikke særligt intuitiv i, hvordan din menu ligger og dine projekter bliver præsenteret. Jeg skal scrolle ned for at se din menu, hvilket er virkeligt ærgeligt, for det er jo der, de informationer jeg virkelig skal bruge står. Som læser skal jeg hjælpes mest muligt til at finde de informationer jeg skal bruge, og ikke selv lede efter dem. Så bliver jeg ikke hængende længe. Og siden det er hjemmesider du skal sælge, er det jo alfa og omega at din egen virkelig spiller.

Jeg kan godt forstå idéen med at dine tidligere projekter skal tale for sig selv, men måske kunne man lave "smagsprøver" på dem som sidebilleder til din menu, og så lave en egen fane hvor du kan uddybe selve opgaven med tekst og flere billeder. Som det er nu med den højre-stillede menu, gør du det ikke helt så let tilgængeligt som det kunne være.

Det sidste jeg vil nævne som umiddelbart slog mig, var brugen af gul og sort som det første billede man ser. Det signalerer lidt tilbud/udsalg og lidt actionfilm, og kunne gøres mere lækkert.

Håber, der var noget, du kunne bruge til noget.

 

Vh Maja

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja.

Egentlig er det faktisk meningen at man ser referencerne først. Det er det der skal være blikfanget. Bliver man interreseret i det jeg laver, skal man nok komme ned til menuen. Det er størstedelen af dem der har svaret allerede, de har jo kommenteret på den. ;-)

Netop hvis man synes det jeg laver er pænt og bliver interreseret skal de nok scrolle længere ned på siden og læse og finde resten af de informationer de skal bruge.

Jeg er helt enig med dig, at der nok burde være lidt flere smagsprøver - det ville nok gøre projekterne mere troværdige. Lige nu linker halvdelen af de sites jeg har lavet til sider, der enten ikke er kommet op endnu eller hvor produktionen er stoppet, hvilket nok heller ikke er optimalt.

Du har ret i at de gule/sorte farve signallerer udsalg/tilbud, der burde jeg nok vælge nogle andre farver evt. en anden start-referencer, så den vil jeg nok lige tage op til overvejelse.

Men tak for din kritik, det rart når folk tager sig tid til at hjælpe med sådan en lang smøre som du lige skrev, THUMBS UP herfra! :-)

 

Med venlig hilsen

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)