Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg en windows cd-rom?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Både Dell og Lenovo er normalt søde nok til at hjælpe. Ring og tal med dem. Gerne hvis du har et "stelnummer" som de kan hjælpe dig med at finde på maskinen.

Det er IKKE lovligt at hente windows uanset hvad. Sådan er det bare.

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken model er din Dell? Bærbar / stationær?

Prøv først at se om du kan komme til recovery på maskinerne. På din Dell er det formentlig F2 under Boot.

Du kan helt sikkert få tilsendt en re-etablerings CD/DVD. Fra Lenovo koster den omkring 400,- Kr.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Jeg vil prøve at lede på maskinerne når jeg kommer i nærheden af dem. Kan ikke huske modelnumre osv.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har en installations-cd er du nødt til at anskaffe dig en. Der burde kunne findes nogle på eBay eller QXL. Ved ikke om det er lovligt at låne en CD.

Derudover skal du tænke på, at det er en OEM-licens du har, så derfor skal du nok ringe til Microsoft efter installationen for at få lov til at bruge licensen igen. Så forbered dig på dit svenske, og hav noget at skrive på og med (da du højst sandsynligt skal skrive en ekstrem lang kode ned ;o)

 

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Hvis du ikke har en installations-cd er du nødt til at anskaffe dig en. Der burde kunne findes nogle på eBay eller QXL. Ved ikke om det er lovligt at låne en CD.

Derudover skal du tænke på, at det er en OEM-licens du har, så derfor skal du nok ringe til Microsoft efter installationen for at få lov til at bruge licensen igen. Så forbered dig på dit svenske, og hav noget at skrive på og med (da du højst sandsynligt skal skrive en ekstrem lang kode ned ;o)

 

Nej, hvis han skal ringe til nogen, skal det være hardware producenten - Dell og Lenovo. Derfra kan et nyt medie skaffes.

Jeg har muligvis et medie til din Dell, lad mig høre hvad model nummer det drejer sig om.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

ComputerLab:

Nej, hvis han skal ringe til nogen, skal det være hardware producenten - Dell og Lenovo. Derfra kan et nyt medie skaffes.
Jeg har muligvis et medie til din Dell, lad mig høre hvad model nummer det drejer sig om.


sådan Brian Smile Yes
Det kan godt være, at jeg så kan hjælpe med et medie til IBM / Lenovo computerne.
Du kan finde model nummer på stationære IBM & Lenovo computere på en lille label ved fronten.
Der kunne f.eks. stå 8305-42G .

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)