Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dotcomagency.com - hold kæft hvor er det latterligt !

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Afilias, som var dem der stod til at skulle overtage administrationen af .dk...

/Shock

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

På Færøerne koster et .fo domæne 900kr at oprette, og 450kr pr år at have.

Så det er lidt nogle andre priser. Og der er ikke nogen der køber et domæne bare for at købe et. Der er flere der vælge et .com, eller et andet i stedet, fordi de færøske er så dyre.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

"Det er ulovligt at eje et .dk-domæne som er i dvale, hvis det er registreret efter 2005. Hvis det er registreret inden 2005, så er det først ulovligt i 2010"

Kan du ikke lige sende et link med uddybende info vedr. dette? Isåfald skal jeg lige finde ud af hvad der menes med "dvale" da jeg har et par stykker til projekter der ikke er opstartet.

Men ja det har i mange år (hvis ikke altid) været ulovligt at hamstre domæner til videresalg. Men det foregår alligevel i stor stil. Er nok svært at bevise.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er tale om et dansk domæne, og navnet ikke er registreret hos Skat (E&S), så kan man formegentlig få fat på domænet ved at registrere det hos Skat. Det afskær i hvertfald firmaet fra at sælge domænet videre til nogen der vil bruge det aktivt. Hvis domænet ikke er i dvale men derimod aktivt, så er det nok ikke så ligetil.

Det skal iøvrigt registreres i et ApS eller A/S, EMV eller I/S er vist nok ikke nok til at beskytte navnet.

 

Morten

www.skolesmart.dk

Morten

www.skolesmart.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:
Kan du ikke lige sende et link med uddybende info vedr. dette? Isåfald skal jeg lige finde ud af hvad der menes med "dvale" da jeg har et par stykker til projekter der ikke er opstartet.

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=29237

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulovligt? Som i at man kan miste retten til det, men hvordan vil de håndhæve det. Enhver kan påstå at de er "i gang" med at udvikle et site.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)