Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance DTP / grafiker se her

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

er du selvstændig, nystartet eller under uddannelse, og er træt af at sidde hjemme og arbejde - så kan vi måske finde et samarbejde.

Vi har ledig plads i vores kontorer på Amager, og vil tilbyde gratis plads til dtp'er / grafiker - mod at du laver noget arbejde for os. Typiske opgaver vil være kampagne-materiale. Vi kan aftale et fast antal timer per måned, eller andre løsninger. Vi er åbne for forslag.

Vi arbejder med on-pack, design, promotionartikler etc.. Vi arbejder med kunder som WASA, Jägermeister, Tivoli, Dansk Revision, Kraft Foods, Nestlé m.fl..

Er du interesseret - så skriv meget gerne tilbage.

VH

Jens

 

 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Er I slet ikke interesseret i et samarbejde, hvor jeg ikke opholder mig på jeres kontor? Det lyder ellers interessant, men jeg har ikke mulighed for at dukke op på kontoret og lave grafiske opgaver.

 

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tino,

i første omgang er vi interesseret i en person der kan sidde her på kontoret. Vi har løsninger på eksterne dtp'er / grafiker allerede.  

Tak for din henvendelse.

 

Mvh

Jens

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres åbningstid? Og ville man skulle sidde på kontoret i denne tid, eller kan arbejdet foregå udenfor åbningstiden?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

tak for din henvendelse - vores åbningstider er 08:30 - 17:00 - og nej, der vil ikke være mulighed for at sidde her efter dette tidsrum.

 

vh

Jens

 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Bæk:

Hej Brian,

tak for din henvendelse - vores åbningstider er 08:30 - 17:00 - og nej, der vil ikke være mulighed for at sidde her efter dette tidsrum.

vh

Jens

Hej Jens

OK, så har det pt. ingen interesse. Får I brug for en off-site freelancer mere, skal I være velkommen at kontakte mig.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København S
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg er nystartet selvstændig og bor på Islands Brygge, hvor jeg også arbejder fra, og det lyder spændende med lidt arbejde på jeres kontor som et lille afbræk fra tilværelsen som enmandsfirma. Jeg har efterhånden syv års erfaring fra alle grene af den grafiske branche og har i de seneste 4 år arbejdet som Art Director for magasinet FHM. Håber, det har interesse.

Med venlig hilsen

Rasmus Jelbo

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

 

lyder meget interessant - kan du ringe til mig på tlf. 2325 5447.

 

vh

Jens

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg ved du før har svaret på om man kan arbejde hjemmefra, men jeg vil alligevel lige gøre opmærksom på mig selv :)

Jeg har nemlig i første omgang heller ikke mulighed for at arbejde fast på kontoret, men tager glædeligt turen dertil i ny og næ, til møder el. lign.

Jeg er selvstændig grafiker og har haft eget firma siden 2006. Du kan se nogle af mine referencer på min hjemmeside (www.noergaardandersen.dk) - Det skal lige siges at siden er under fornyelse, og det kan derfor være en fordel hvis jeg sender dig noget materiale, hvis du altså er interesseret?

Jeg har før arbejdet fuldtid i København for Scandesigns A/S (www.scandesigns.dk) og Konstellation (www.konstellation.dk) - Og med min tid som selvstændig gør det at jeg er god til at arbejde både sammen med og i et team.

Hvad er det forresten for et firma du sidder i? - Hvis man må spørge Smile

Håber på at høre fra dig :)

Mvh
Steffen Nørgaard Andersen

www.noergaardandersen.dk
steffen@noergaardandersen.dk

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

 

tak for din besked....Jeg sender dig lige en email...

vh

Jens

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)