Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nye fragt muligheder

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Giv os et kald på 60 710 700, det kan vi helt sikkert fikse for dig til gode priser

 

Mvh.

 

Jesper

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der falder mig i øjnene, som andre også beskriver er:

- Afhentning er alt for tidligt. Det må ikke være tidligere end 15.00 og helst senere :-)
- Kunderne skal vide hvad prisen er, og ikke betale ekstra for at få genleveret. Hvis vi antager at 5% af kunderne skal have genleveret, så ville jeg hellere betale 5-10% ekstra.
- Hvad med pakker over 30 kg.? Jeg ved at der er rigtig mange webshops, inkl. os, der har problemer med at få leveret de lidt større pakker til private. (det kan lade sig gøre, men er møghamrende dyrt)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:
Hvad med pakker over 30 kg.? Jeg ved at der er rigtig mange webshops, inkl. os, der har problemer med at få leveret de lidt større pakker til private. (det kan lade sig gøre, men er møghamrende dyrt)
 

Hej Allan

Vi er begyndt at bruge AB Transport. De kører godt nok kun her på Sjælland (jeg ved ikke hvor du/i er?) og leverer også til private - uden meromkostning - til fair priser. Fx. pakker max 35kg til kr. 125,- ex moms. Det gælder også levering til private - også sen eftermiddag / aften. Måske var det en løsning?

Hilsen Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg vil gerne endnu engang gøre opmærksom på vores virksomhed Concept-Connect.

Vi distribuerer gods & varer til blandt andet private i hele Danmark i tidsrummet 15 - 21.

Derudover udvider vi pr. 1 august til også at omfatte sydsverige, samt erhvervsleveringer i dagtimerne.

Hvis det har interesse vil jeg gerne give et bud på dine paller.

 

Med venlig hilsen
Andy Villadsen
Concept-Connect.
Tlf. 70 70 10 55

---------------------

CONCEPT - CONNECT’s forretningsidé er  under eget varemærke at markedsføre og sælge logistik- og
administrationsløsninger til
iværksættere eller etablerede virksomheder, som ønsker at tilbyde
eller allerede tilbyder produkter
direkte til private.

CONCEPT - CONNECT tilbyder, distribution, lagerløsninger o.m.a.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Concept:

Hej Martin

Jeg vil gerne endnu engang gøre opmærksom på vores virksomhed Concept-Connect.

Vi distribuerer gods & varer til blandt andet private i hele Danmark i tidsrummet 15 - 21.

Derudover udvider vi pr. 1 august til også at omfatte sydsverige, samt erhvervsleveringer i dagtimerne.

Hvis det har interesse vil jeg gerne give et bud på dine paller.

 

Med venlig hilsen
Andy Villadsen
Concept-Connect.
Tlf. 70 70 10 55

---------------------

CONCEPT - CONNECT’s forretningsidé er  under eget varemærke at markedsføre og sælge logistik- og
administrationsløsninger til
iværksættere eller etablerede virksomheder, som ønsker at tilbyde
eller allerede tilbyder produkter
direkte til private.

CONCEPT - CONNECT tilbyder, distribution, lagerløsninger o.m.a.

Hejsa.

Hvad tager I for 0-1kg og 1-5kg (for at kunne sammenligne med posten)?

 

Jesper 3xwilhelmsen: er dit tilbud pr. d. 1/7 stadig aktuelt?

/Jørgen Olsen

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Tak for din henvendelse.

Som udgangspunkt er vi IKKE konkurrencedygtige på prisen i forhold til posten når vi taler breve / storbreve under 20kg.

Vi har bevist valgt at fokusere på de forsendelser der ligger over 20kg, har en stor volume og som ikke er så nemme at få leveret af de øvrige aktører på markedet.

Dermed ikke sagt at vi ikke vil håndtere de små forsendelser, vi har flere kunder der har valgt at outsourche hele deres logistik, således at vi også håndterer de små forsendelser.

Ved disse kunder vurderer vi hvorvidt den enkelte pakke/brev skal sendes med posten, GLS eller at vi sender den med vore egne distributionsruter.

Men det var en lang forklaring på et relativt nemt spørgsmål, så jeg må jo hellere svare på det du spørger om;-)).

Vi laver altid en individuel løsning til hver enkelt kunde, derfor kan man sige at vi har ikke nogen faste priser, da der ikke er 2 kunder der er ens.

Som udgangspunkt i forhold til din forespørgsel omkring de 0 - 1 kg vil prisen svinge fra 90,- og opefter afhængigt af hvor i landet det skal hentes eller leveres.

Jeg vil gerne forklare dig nærmere omkring konceptet hvis det har interesse.

Med venlig hilsen

Andy Villadsen
Concept - Connect

 

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Wilhelmsen ( WIl ):

Jeg har fået en super mulighed igennem et godt partnerskab med et multinationalt firma, og ville i den anledning høre hvad der kan gøres bedre i konceptet og om det er noget i vil bruge der ude.

Vi kan fra den 1/7 tilbyde leveringer i hele danmark til en super god flatrate pris. Konceptet er landsdækkenden og er fra dag til dag ( minuser øer som er +1 dag )

Jeg vil høre om der er noget tilslutning her på følgende:

Pakker op til 31,5 kg ( max størrelse ca. som en flyttekasse ) , 34,25 kr ex moms

Vi vil gå efter de kunder der sender en forholdsvis stor mændge pakker pr år , er det noget i kan bruge der ude? Er det for dyrt, eller ligger prisen fornuftigt, jeg kan oplyse at en pakke på 30 kg ved postdanmark ligger på omkring 96,25 med de priser vi har ved dem.

Kunder der sender under 2000 pakker om året skal betale et fast månedeligt gebyr for at få afhentet deres pakker, og ellers kan man indlevere pakker flere steder i danmark på vores centraler.

Der kommer selvfølgelig webbooking ligesom webfragt op på hjemmesiden og vi afhenter mellem 13-16 på alle hver dage.

Skyd løs der ude, hvad skal vi gøre for at få dette tilbud igennem til nye kunder, vi skal have en pænt stor mængde for at komme med i denne pris.

Folk der sender over 10.000 pakker pr år kan komme rigtigt langt ned i pris. Jeg kan næsten garantere at i ikke finder det billigere andre steder med mindre i sender rigtig mange pakker ( 100.000 + )

Er det en dum ide kun at lave en pris, eller syntes i som os at det er nemmere at forholde sig til som kunde hvis der kun er en pris?

Alle priser i dette indlæg er ex moms, og prisen er både gældende for private og erhverv.

Emnet er oppe til debat, skyd løs og hvis i kan bruge vores service må i meget gerne sende en email til info@3xwilhelmsen.dk og fortælle mig lidt om hvor mange pakker i sender pr år.

 

Er dette koncept startet op her pr. den 01.07.2009?

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian (WII)

Er i godkendt til at køre med fødevarer? jf. smiley-ordningen? Det er PostDanmark jo ikke, så det kunne være cool hvis i var ;)

Kan kunden angive ved bestillingen hvornår denne er hjemme, så man er sikker på kunden ikke skal betale for en genlevering? Eller kan kunden angive en leverings-kommentar til hvordan i kan levere pakken?

Hvor i århus kan man indlevere sine pakker - eller hvornår på dagen skal i have besked, hvis i skal forbi og hente en pakke samme dag?

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Markedsgade 3
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin: Du kommer fra Holstebro og efterlyser billig transport af pallegods 300 kg. Vi har en vogn i Holstebro hver dag ved ca. 14 tiden (4 paller). Kører retur mod Århus

 

Mvh

 

René 21 66 11 60 monberg@mail.dk www.aarhus-kurer.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)