Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad googler I?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man selv sidder her og skal finde på gode meta tags, kan man jo ikke se skoven for bare træer.

Hvad ville I skrive i søgefeltet i Google, hvis I skulle bruge en grafisk designer eller en tøjdesigner til jeres virksomhed?

 

Vh Maja

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok meget simpelt skrive: "Grafisk designer" eller "tøjdesigner" :-)

 

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville oprette mig på Google Adwords. Derinde har de en slags synonym ordbog som undersøger hvilke ord der vil være gode at sætte som metatags.

Du skal huske ikke at sætte ord i som ikke har relevans, for så bliver Google godt gammeldags børnefornærmet.

/Kasper

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Hvis jeg skulle bruge en grafisk designer eller tøjdesigner, ville jeg sandsynligvis søge med de her søgeord:

Jeg ville som jyde nok også tilføje følgende søgeord, hvis der på de ovennævnte søgeord fremkom alt for mange resultater:

  • pris
  • anbefaler
  • eksempel
  • referencer

På den måde vil jeg - måske - få et indtryk af pris og få mulighed for at se eksempler på tidligere designs fra designere, som tilbyder deres ydelser.

Håber du kan bruge det. Smile

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person
Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen.

Har været igang med de der google søgeord også, men nogle gange er det bare bedre at spørge "den virkelige verden".

Så langt, så godt, ikke nogle guldkorn jeg har overset.

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Husk også at lave søgesætninger og ikke bare søge ord......f.eks:

grafisk designer københavn

freelance tøjdesigner

grafiskdesign pris

konsulent grafiskdesign

osv osv...

 

Det vil give nogle besøg som konvertere bedre, og benytter du adwords vil du kunne opnå billigere klik priser. Håber det hjælp lidt, ellers skal jeg nok uddybe det over telefonen, hvis du stadig er i trivl.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja,

Emnet søgeord var også oppe i en debat i går, hvor bl.a. jeg bidrog med noget input.

Og når du skal optimere din side, så husk lige, at meta tags og title skal understøttes af selve indholdet på siden og også gerne af sidens opbygning og interne links.

(og lad nu være med at spilde for meget energi på meta keywords. Google bruger dem slet ikke pt, så smid en 4-5 hurtige ord ind, som har relevans til indholdet. Så er du fremtidssikret og kan bruge din tid på noget andet).

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

PF1:

Når man selv sidder her og skal finde på gode meta tags, kan man jo ikke se skoven for bare træer.

Ja - det er ikke nemt :o)

Det kommer lidt an på konteksten. Du skal ikke kun tænke på hvem du er, men også hvad du kan.

Hvis jeg skulle lave en søgning, ville det sansynligvis være fordi jeg havde en konkret opgave jeg skulle have løst.

F.eks hvis jeg skulle bruge et nyt logo ville jeg nok søge på "design af logo pris" eller "logodesign pris" "pris på logodesign" "logodesign pris referencer" osv.  - altså med fokus på opgaven.

Hvis jeg skulle bruge en grafisk designer til flere opgaver ville jeg nok søge på "grafisk design pris referencer" (ikke at forveksle med "grafisk designpris" - som er noget helt andet ;o)

mvh

Jan

 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle Jeres gode svar :) Træerne er mere tydelige nu Big Smile

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)