Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og udkommenterede tekster

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Er der nogen der ved hvordan søgemaskinerne reagerer på udkommenterede ting i HTML? Her tænkte jeg f.eks. på:

<!--
Dette site er udviklet af bla bla bla eller andre ting!
-->

Ignorerer de simpelthen koden idenfor tag''et eller hvordan?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det der står i koden er med lav relevans. Dog kan det opfattes som spam, hvis det udnyttes groft... Vi har tidligere selv haft brugt det, som eksperiment og må sige, at det intet giver til forskel. Nogle mindre seriøse SEO-virksoheder benytter sig af det hos deres kunde. Ligeledes benytter de sig af <noframes> og <noscript> som kan opfattes på samme måde i søgemaskinerne, som kommentarerne

Håber det besvarede dit spørgsmål

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
nogen der ved hvordan G kan læse css style sheets ?

 

hvordan ved den hvad class="k2" er ?

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har set flere diskussioner på fora i USA om Google i det hele taget læser CSS eller ej... Og jeg har ikke kunnet finde direkte dokumentation for, at Google læser stylesheet''et... Men jeg tror selv på, at den læser det. Blandt andet fordi man kan se en cached version. En cached version, er den version Google har gemt i deres datacentre, som indeholder tekst, billeder, grafik oma. Så min personlige holdning er, at Google læser et stylesheet...

Når dette så er sagt, kan jeg besvare dit spørgsmål

k2 er i stylesheetet defineret med nogle størrelser og formatter. Disse læser Google, hvis Google læser stylesheet...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
ja for man kan jo lave mange links osv med css som ikke ses på siden med hvid font osv ...

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige præcis. Og i mange tilfælde når et site bannes, står formatterne også i et stylesheet, som næsten er almindelig kotume idag :)

Men det kan slet ikke betale sig, at foretage den slags skjult tekst eller skjulte links... Det opdages altid! Der er mange mere fornuftige måder at foretage en optimering af hjemmeside

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)