Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Et site to domæner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Lige endnu et SEO spørgsmål til de kloge folk :)

Hvis jeg nu har et website som hedder f.eks. peters-auto.dk, og jeg så senere har fået fat i petersauto.dk, bliver jeg så straffet af google hvis begge url''er peger på sitet, det er jo 100% det samme site?

Hvis jeg bliver straffet, er løsningen så at lave en redirect i kode fra petersauto.dk til peters-auto.dk? Selvfølgelig ikke omvendt, da jeg så mister de sites google allerede har indekseret.

Mvh
Kasper

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er der bestemt ikke noget i vejen for. Det skal du ikke frygte :)

Men af hensyn til marginalerne i seo-verden vil jeg råde dig til at 301 redirecte det ene domæne til det andet. Begge domæner VIL opsamle en linkværdi uanset om du vil være ved det eller ej. og denne kan du ligeså godt udnytte

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, så går jeg bare igang. Syntes bare der har været en masse snak om at hvis man har to sites med samme indhold, så ville man blive straffet af google.

Tak for hjælpen

/Kasper

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
men hov hov du skrev ikke du ville have det samme indhold på begge sider ! :-)

 

Den går ikke.... det kan G ikke lide..

 

Du skal have to forskellige tekster på . eller ingen på den du vil redirect på.

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er 1 webhotel, som jeg vil have to domæne navne til at pege på, så der er jo ingen forskelle på indholdet, da det jo er det samme website/hotel.



Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kasper,



jeg har lidt "uklare" erfaringer med, om det skader eller ikke skader at have redirects. Derfor her et andet forslag - det koster ganske vist et ekstra webhotel, men de fås jo også umanerligt billigt nu om dage.



 



1) Du bibeholder din hjemmesidewww.peters-auto.dk - det er denne hjemmeside du vedligeholder.



 



2) Du køber endnu et webhotel, som skal ligge på www.petersauto.dk. Det eneste der skal ligge på denne hjemmeside, er en enkelt fil (index.html). Filen indeholder en rammedefinition hvor src=www.peters-auto.dk. Robotterne kan typisk ikke "komme videre" fra en fil, der indeholder rammer, så derfor vil de ikke opfatte dit indhold i rammen som "duplicate content". For en sikkerheds skyld kan du også uploade en robots.txt, der forhindrer robotterne i at indexere noget som helst på dette site - så skulle du være sikret.



 



 



Side 1 ud af 1 (6 indlæg)