Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP Sponcore?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har gået i et stykke tid og tænk på noget som jeg mener vil blive pænt stort og som har med internetet og gøre.

skal jeg finde nogle til at sponser min ide eller skal man bare starte den op ligsom facebook.com gjor og der efter blev op købt??

og hvis jeg skal finde en sponsore hvordan ville det beste mulighed og starte henne?

 

mvh rene

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim har lavet en fin liste om de ting du skal have på plads før du søger investorer.

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

lexis:
skal jeg finde nogle til at sponser min ide eller skal man bare starte den op ligsom facebook.com gjor og der efter blev op købt??

Hvis du selv  har pengene til projektet, og mener du har hvad der kræves for at projektet skal blive til noget stort - med mulig million intjening.

Hvorfor så ikke høste frugten selv - og få endnu flere penge ned i lommen, i stedet for at skulle dele det med investorer m.m.

Facebook har været under opbygning gennem rigtig mange år - så der skal knokles meget meget hårdt.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hey lars

jaa facebook er under konstand udvikling for at beholde og skaffe nye bruger. hvor min ide kan køre mange år med samme konsept da det er mit konsept der for brugerne til at komme og som udvikler sig selv da det konsept jeg nu vil køre med på den side udvikler sig selv.

lidt svært at forklar uden at sige for meget men håber du forstår hehe

Mvh rene 

Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

og ville høre skal jeg tage patent på min ide inden jeg snakker med nogle investor om min ide??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

lexis:
og ville høre skal jeg tage patent på min ide inden jeg snakker med nogle investor om min ide??

Hvis du har et godt netværk med potientielle investorer - er du godt på vej.

Du kan lave en hemmeligheds aftale med de du inviller i at fortælle ideen til.


Det kan en advokat hjælpe dig med. Så skal pågældende investorer blot underskrive og så den i vinkel. Så må de ikke bruge ideen uden om dig :)!

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

@delinda: Bare af nysgerrighed, hvor meget erfaring har du med Scandinavian Investment Network?

Jeg vil mene det er lidt af en ovedrivelse at påstå at du "helt sikkert" finder en investor på Scandinavian Investment Network, hvis bare din ide er god!

Den sidste iværksætter jeg hjalp med at skrive en forretningsplan, og som forsøgte at finde en investor via Scandinavian Investment Network, var få millimeter fra at blive taget ved næsen af to forskellige personer, som udgav dig for at være investorer og lovede guld og grønne skove. Så jeg er selvsagt skeptisk, og har ikke hørt meget positivt om siden (selvom tanken om den type sites er super god). Men jeg skal understrege at jeg (bl.a. af ovennævnte grund) ikke har meget erfaring med sitet.

@lexis, hvis du søger en investor af den vej, vil jeg råde dig til at se dig for. Wink

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)