Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Grafisk Arbejde LÆS HER!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg står og mangler nogele penge da jeg er blevet arbejdsløs, så jeg tilbyder grafisk arbejde for billige penge til jer her inde på amino.

Vis du står og mangle en form for Grafisk opgave så prøv da lige at skriv her på oplæget så vil jeg give dig et billigt tilbud på det.

Referencer:

2 stk logo´er & 1 stk webdesign det var det jeg lige havede til at ligge

MVH.

Casper Kromann Nielsen

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Synes du skal oprette en profil på http://www.we-match-it.com/forside.html, så skal jeg nok knokle for at få masser af grafiske-opgaver ind til dig.

Det er gratis at være medlem..

Med venlig hilsen

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kunne vi eventuelt få et par referencer, så vi kan se hvor dine styrker ligger? Er webdesigns noget du gør dig i?

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg kan lave webdesign, logoer , banner, også andere grafiske opgaver :P ?

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Casper og jer andre der lige har meldt jer til www.we-match-it.com.

Synes det er rigtig godt i har meldt jer til siden, og jeg vil som skrevet gøre alt for at få, så mange opgaver ind til jer som overhoved mulig.

Men for at øge jeres egne muligheder for at få tilbudt jobs, fra virksomhederne som bruger we-match-it.com, til at finde deres næste freelancere, vil jeg opfordre jer til at at være gundige med jeres profil, ihvertfald oploade nogle billeder af jeres portefolio, så opgaveudbyderne/virksomhederne kan se hvad i kan.

Forsat god dag. :o)

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der Referencer tryk på dem for at se dem i optimal størlse :P

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt. et par referencer på hjemmesider du har lavet samt i hvilket cms du anvender (hvis du anvender et sådant)

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

laver for det meste ikke fuld programmeret hjemesider laver mest kun design men vis du har et ønske om en programmeret side og en fuld opsat side så send mig en mail på kromann11@gmail.com så skal jeg give til et tilbyd på det og finde et par referencer der er lignene det du skal have laver :P

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

C.K.N:

laver for det meste ikke fuld programmeret hjemesider laver mest kun design men vis du har et ønske om en programmeret side og en fuld opsat side så send mig en mail på kromann11@gmail.com så skal jeg give til et tilbyd på det og finde et par referencer der er lignene det du skal have laver :P

Du skriver "for det meste ikke fuld programmeret hjemesider" - Det er måske noget du kunne tænke dig hjælp til at udføre?
I så fald skal du være velkommen at kontakte mig.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Brian Tak for din henvendelse jeg vil meget gerne have din mail vis jeg skulle få bruge for noget samarbejde på det punkt så kan jeg give dig en mail :P

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)