Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte medlemmer i Facebook gruppe til Facebook side

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Jeg tror det er vigtigt at ligge mærke til at  der omtales at venner til en privat profil  (som var blevet brugt til kommercielt brug hvilket man ikke må ifølge Facebook - der skal man bruge Fan sider) er blevet flyttet, og venner til en profil er det samme som medlemmer af en gruppe. Men du kan selvfølgelig altid prøve :)

 

Mvh.

Daniel

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man kan vel ikke få andet end et nej Smile

Hvis ikke det kan lade sig gøre, må man jo prøve at lancere nogle lokkemidler for at få alle de nuværende medlemmer flyttet over til fansiden...

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Linnet:

Selektiv:

Yeps,

Facebook flyttede alle mine venner over til en fan-side.

Jeg havde på det tidspunkt også brugt mange mange 1.000 kr. på annoncering, men selve det at oprette en annonce og dermed få adgang til support fra salgsafdelingen, koster som sagt ikke den helt store jetjæger...om de så skeler til, hvad man har lagt af penge på reklame når de tilbyder hjælp, kan jeg selvfølgelig ikke vide.

Jeg kører selv adskillige reklamer på Facebook, så hvis det er det der kan være udslagsgivende for at få dem til at yde denne service, så bør jeg nok også kunne få samme hjælp, men mon det forholder sig således? FB er vel så professionelt drevet, at der gælder samme regler for alle, mon ikke?

Skal lige forstå dig ret: De skrev bare en besked til Facebook support og bad om denne service og så gjorde de det? Det må jeg altså prøve. Synes bare ik umiddelbart at jeg kan finde en support-mail e.lign.... Huh?

 

Hej,

Nej, jeg skrev ikke til support men til deres salgsafdeling.

Tidligere havde man, når man oprettede en annonce på Facebook adgang til, via annonceringsiden, adgang til at benytte en formel, hvor man indtastede ens marketingsbudget, hvorefterman kunne sende et spg.

Denne adgang har man ikke længere dirkete fra Facebook, MEN jeg kan se, at hver gang de godkender en annonce, og sender en mail om godkendelsen, er der i denne mail et link, hvor man får adgang til at skrive til deres salgsafdeling.

Og ja, jeg skrev til dem om problemet, og så gjorde det det.

Jeg har nu modtaget flere spørgsmål til dette indlæg og kan fornemme en hvis skepsis omkring om, hvorvidt jeg fortæller en historie fra de varme lande  - det gør jeg naturligvis ikke!!

Min side med 3.000 fans, hvoraf de fleste tidligere har været venner til en profil, kan bevidne denne procedure.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbeltpostet

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Bæk:

Hej Jørgen,


Det kunne være spændende hvis du efter en periode ville skrive hvor mange det lykkedes dig at få med over.

Mvh.
Daniel

Hej Daniel
Jeg tog det på den hårde måde. Jeg oprettede for 3 uger siden en fanside som skulle erstatte min gruppe og idag har jeg 10 medlemmer mere på fansiden, end jeg havde i gruppen. Jeg gav egentlig ikke medlemmerne i den gamle gruppe det helt store incitament til at flytte over til fansiden, andet end at de på væggen og via 3-4 beskeder, blev opfordret til at flytte med over til vores nye fanside, hvis de fortsat ønskede at blive holdt opdateret og det var tilsyneladende nok. Herudover har jeg via vores hjemmeside, lavet lidt reklame for siden. I skrivende stund, har jeg 20 medlemmer tilbage i den gamle gruppe og det er nok det man må regne med at tabe, når man laver sådan et nummer. Jeg tror at det vil være naivt at tro, at man kan få alle medlemmer flyttet med over, så det er nok okay Smile

Godt at jeg tog beslutningen nu og ikke om et halvt år, hvor jeg måske har 500 medlemmer Cool

Er ulige meget nemmere at skabe en overskuelig informationsplatform og i det hele taget, at få folk til at deltage i debatten, på en fanside kontra en gruppe, hvor det hele er lidt mere uoverskueligt og at man ikke kan kommentere direkte på de enkelte indlæg, så jeg er rigtig glad for at jeg tog beslutningen. Big Smile

Dbh
Jørgen

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen og tillykke med "flytningen", og flot at det kun har taget tre uger at nå over det tidligere niveau. Er sikker på du på længere sigt vil være glad for at have truffet valget nu og flyttet over.

 

Dbh.
Daniel

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Bæk:

Hej igen og tillykke med "flytningen", og flot at det kun har taget tre uger at nå over det tidligere niveau. Er sikker på du på længere sigt vil være glad for at have truffet valget nu og flyttet over.

 

Dbh.
Daniel

 

Hej Daniel
Jeg er meeeeget glad for min beslutning. Facebook-sider er så meget bedre og mere overskuelige og gør det væsentlig lettere at få medlemmerne af siden, til at deltage aktivt. Det var helt sikkert den rigtige beslutning for mig og det var godt at jeg fik det gjort, mens jeg kun havde lidt over hundrede medlemmer....

Dbh
Jørgen 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)