Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AidOnline, kan komme til at koste virksomheder dyrt

Side 36 ud af 60 (598 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen laver et banner som udtrykker forargelse for AidOnline, vil jeg da med glædt lægge det på mid websted? Big Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg igen adgang nægtet efter at have trykket ok...

Og ved at gå tilbage til debattens forside uden at hverken logge ind eller ud sidder jeg nu og skriver igen...

Det fungerer altså ikke som det skal her... det er ikke den samme oplevelse som du beskriver her hos mig...
Win XP pro og IE7 hvis du vil vide det...

I FF virker det ellers perfekt...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Er du sikker på at du lukkede **alle** browserens vinduer?

110% sikker, og har lige gjort det en gang til... stadig ingen problemer før jeg har sendt...
Bruger stort set kun ie til netbank, og til at tjekke rankings i google, så jeg er HELT sikker...

Kan surfe lige så tosset jeg vil, den lukker kun af efter svaret, men et par klik eller 3 på tilbage knappen og den er tilbage...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Så fik jeg igen adgang nægtet efter at have trykket ok...

Og ved at gå tilbage til debattens forside uden at hverken logge ind eller ud sidder jeg nu og skriver igen...

Det fungerer altså ikke som det skal her... det er ikke den samme oplevelse som du beskriver her hos mig...
Win XP pro og IE7 hvis du vil vide det...

I FF virker det ellers perfekt...

Hmm...ok. Anyway tak for det - vi må kigge på det i morgen.

Jeg har netop installeret (og afinstalleret) AidOnline for at teste, og jeg bliver konsekvent nægtet adgang ligegyldigt hvad jeg prøver på.

Det er klart at man skal også acceptere brugen af JavaScript.

Men jeg kan forstå der er et opdateret script, det prøver jeg at lægge op i morgen.

Men tak for feedbacken Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har idag snakket med et af de firmaer som sælger facebook ads (de havde ikke hørt om Aidonline - fik så lige et par link og kunne ringe når de havde læst det).

 For hvor fedt er det lige at jeg køber 5 mio facebook ads visninger, hvis det er andet der vises for mine pengene.

 Svarer til at du giver en radio ud gratis, men når der er reklamer er det ikke lokalradioens reklamer du hører, men dem jeg (Aidonline) har fået andre til at købe ved mig.

Hvis du synes Aidonline er godt, ikke gør noget, jeg må bestemme .. ring til din lokalradio og spørg dem om de kan overleve hvis at deres radioreklamer byttes ud på samme måde som Aidonlie gør på nettet.

Svaret giver sig selv.

Red Barnet, Røde Kors og de andre som er hoppet på vogn, ja de får klar besked næste gang de kommer til min dør.

SOS-Børnebyerne har lige fået en ny støtter - respekt for deres holdning.

Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. Banner der linker til stopaidonline.dk

 Og kunne også være fedt med en liste over hjemmesider der der støtter op om det, og som brugere af AO ikke kan besøge.

Desuden synes jeg det ville være en fed ide at linke til stopaidonline.dk siden fra dvs. AO redirects som f eks. på amino, bold.dk eller andre der blocker AO brugere, for at stå sammen og sprede budskabet

- Lars Selvik

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Skuffende svar fra Røde Kors: http://www.facebook.com/note.php?note_id=108957327641&ref=mf

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Men jeg kan forstå der er et opdateret script, det prøver jeg at lægge op i morgen.

Men tak for feedbacken Big Smile

Velbekomme... og bare sig til når det er lagt op, så skal jeg gerne teste lidt mere her fra...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

så måtte man lige give svar på tiltale...  man blir sgu lidt harm!  :)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Jacob Rohde:

Men jeg kan forstå der er et opdateret script, det prøver jeg at lægge op i morgen.

Men tak for feedbacken Big Smile

Velbekomme... og bare sig til når det er lagt op, så skal jeg gerne teste lidt mere her fra...

p.s. det slår mig lige at der slet ingen bannere er når jeg bruger det i ie... så noget funker... det er en fin adblocker... men den udskifter faktisk ikke noget, måske de alligevel er ved at trække sig... så nu er det bare en elendig adblocker de har lavet... sikkert også derfor deres indsamlede beløb ikke stiger længere... Det er steget 2kr. på de sidste 4-5 timer...
Har det med foge- forbudet at gøre måske???

Vi er sgu ved at vinde tror jeg... Håber det ihvertfald...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 36 ud af 60 (598 indlæg)