Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der????

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Hardenberg:

Christian Senna:
Hvis du mener det link du har på din side som hedder "forside! så skal du ændre det i dine filer, og uplaode din side igen eller give den en nofollow så den ikke har værdi.

Kig på hendes butik. Den er fra Scannet, og der er ikke den slags muligheder.

Og hvorfor er det lige at I syntes der er tale om duplicate content ifm. www.butik-bambino.dk/default.asp og www.butik-bambino.dk , for det er der ikke. Prøv at kigge på  de sidder Google har indekseret. De er ens.

Hej Søren

Det er jo det, der er DC ;-)

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Det er jo det, der er DC ;-)

Hvis du prøver cache:http://www.butik-bambino-dk/default.asp får du den cachede (hedder det det?) side af www.butik-bambino.dk . Derfor mener jeg at det ikke er DC. Google har luret at det er en og samme side. Skrev du forøvrigt ikke en gang et blogindlæg om nettop dette forhold?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo - jeg må vist lære at læse hele tråden ;-) Eller lade være med at sidde om natten og bekæmpe Aidonline.

Der er ikke tale om noget DC problem i forhold til forsiden på butik-bambino. Enig - og lover at gå tidligt i seng.

Og med og uden "www" er ikke et DC problem (og har aldrig været det). Det er til gengæld et problem i forhold til udvanding af indgående links. Men det er jo en helt anden sag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Thomas Rosenstand:

Jo - jeg må vist lære at læse hele tråden ;-) Eller lade være med at sidde om natten og bekæmpe Aidonline.

Der er ikke tale om noget DC problem i forhold til forsiden på butik-bambino. Enig - og lover at gå tidligt i seng.

Og med og uden "www" er ikke et DC problem (og har aldrig været det). Det er til gengæld et problem i forhold til udvanding af indgående links. Men det er jo en helt anden sag.

Glad for at se selveste "facit listen" også kan tege fejl en gang imellem, når man er lidt for hurtig på tasterne, og ikke lige tjekker ordenligt efter.

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bøjer mig også i støvet og tilslutter mig den forklaring med linkudvanding... index og default plejer google nok at kunne finde rundt i...

Undskyld Søren... jeg var osse lige hurtig nok...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Eller lade være med at sidde om natten og bekæmpe Aidonline

Forsæt endelig den kamp. Jeg var ved at køre galt i bilen i morges, da jeg hørte om det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Hardenberg:

Thomas Rosenstand:
Eller lade være med at sidde om natten og bekæmpe Aidonline

Forsæt endelig den kamp. Jeg var ved at køre galt i bilen i morges, da jeg hørte om det.

Det gør vi - bare rolig!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er givetvis efterhånden blevet så klog at de sætter en implicit canonical urlwww.mitsite,dk, /index.php, /default.asp osv.

Ikke destomindre bør man sørge for at det første dofollow link på siderne tilbage til forsiden indeholder de(t) vigtigste søgeord. En Rand Fishkin har testet på flere links til samme side og fundet at det kun er det første link på siden hvor ankerteksten har betydning. Det gælder naturligvis ikke kun til forsiden men også til andre sider.

http://www.seomoz.org/blog/results-of-google-experimentation-only-the-first-anchor-text-counts 

Mvh Jesper

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er de nemlig blevet. Og jeg er enig med dig og med Rand. Det er bare yderst problematisk på f.eks. en ScanNet shop at gøre den slags.

En anden problemstilling som jeg har snakket lidt med Vicky om for længe siden: Menupunkterne i siden indeholder flere forekomster af ordet "børnetøj" som en del af ankerteksten til underliggende sider. Og det er jo søgeordskannibalisme.

 

Fra Skibby
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak alle sammen for jeres svar Big Smile

Jeg er blevet en del klogere nu og har rettet det jeg kunne - så nu venter jeg spændt på resultaterne.

Thomas det er rigtig, at jeg på et tidspunkt fik en mail fra Rikke om de to kategorier i menupunkterne, men da forstod jeg ikke helt hvad hun mente.

Janno har nu været så venlig at forklare det (så selv jeg forstod det)  tusind tak Janno for al din tid Yes  

Ha' en dejlig weekend alle sammen.

Wicky

 

Super lækkert børnetøj fra Bambino

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)