Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra besøg til salg - anbefalede leverandører?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Amino''er



Jeg har købt en SEO hos Aleksia, som efterhånden er ved at virke - men jeg synes ikke helt det slår igennem på mit salg. Dagligt 50 besøg og 5 køb (varen koster godt 100 kr.) - er det ikke lidt for dårligt? Søgeordene er ret specifikke, så det skulle ikke være det, der er galt.



Samtidig kunne jeg være interesseret i at samle nogle af de outsourcede aktiviteter, så jeg er på jagt efter en leverandør til følgende:



- Optimering af hjemmesiden i forhold til effektivt salg.

- Praktisk gennemførelse af kodningen

 - og det uden mange fejl og rettelser (er der noget med at IT-nørder aldrig læser korrektur på det, de laver...?)

 

Jeg har prøvet fritidsnørder, og er vist ved at nå det niveau, hvor jeg må efterspørge noget profesionelt.




Kender I nogen (ud over jer selv) - gode. Jeg hører også gerne om dem, jeg skal gå uden om.





Tilmeldt 14. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Inge

Da det er en shop bør kunden klart bliver mødt af produkter på forsiden. Jo større focus på produktet jo bedre..
Det tager lidt tid før du reélt bliver opmærksom på at det er en shop. De færreste læser teksten i et logo.

Jeg vil da meget gerne tage en snak med dig om hvad der kan gøres.
Vi kan lige ledes være behjælpelig med udførelsen.

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen
(+45) 2619 2126


Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Inge Dorthe
 

Ang. din hjemmeside, så kan jeg klart anbefale http://www.emaze.dk . Jeg har selv anvendt dem i forbindelse med trykning af materiale mv.:-) De er super professionelle og tager ikke en bondegård for det de laver.

 

Ang. søgeoptimering. Har du så prøvet annoncering på google adwords? forøvrigt, så ville jeg søge på SEO og se hvilke virksomheder som kommer først på google. Det er de virksomheder, som har tjek på optimeringen.

 

Held og lykke


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi kan levere gratis eksponeringer og kliks til dig. Du betaler kun, hvis du rent faktisk får en kunde i butikken. Så der behøver du ikke bekymre dig om, at dine kliks bliver for dyre :-)
Tilmeldt 12. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Tak for svar.

Måske er jeg ikke så god til at læse indenad, måske er jeg ikke så god til at formulere mig - eller.... Kun i Ceravista''s svar kunne jeg se en klar forbindelse til mit problem. Så vi prøver lige igen:

Jeg har en hjemmeside - i princippet er jeg tilfreds med den, men man kan altid forbedre

Jeg har et ret stort antal besøgende, men de køber ikke så meget som jeg synes, at de burde. Særlig på den engelsksprogede side er der næsten ingen køb.

Jeg arbejder også på andre fronter med at gøre os kendte, få mere dokumentation etc. men det kommer jo ikke lige på en gang. Et af mine problemer er, at det er et nyt og unikt produkt. Men vi skulle helst ikke gå fast i åbenlyse fælder i hjemmesidesalg.

 

Så hvis en Amino har lyst til at tage et kik på min hjemmeside, se hvad der burde rettes, og sende mig et bud på prisen for at gøre det, så er vi på sporet.

 

På forhånd tak

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne da godt forestille mig, det var en opgave vores bureau kunne løfte... Men det kræver nok at vi skal optimere på Aleksikas løsning, da det er denne der vil være indgangssiden... Hvad er URL''en til deres løsning for dig?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Inge

Jeg har kigget lidt på de sider, som Aleksika har bygget til dig, og jeg tror, du kan nå langt ved at arbejde med bedre søgeord. Du har bl.a. optimeret på "Kvindelig underlivs problem". De fleste kvindelig lugter grimt (jeg har været Falckredder, så det ved jeg) :-) Og lig køber ikke varer, så....

Eller sagt på en anden måde: Mit bud er, at der er langt fra dine mulige kunders søgninger til de sider, du har fået bygget. Og så vil jeg give tidligere indlæg ret: Der kan gøres meget for at gøre din shop mere sælgende.

Giv et ring, hvis du vil høre mere - find mig på www.concept-i.dk 
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Aahhh... Jeg troede det var én af de løsninger de laver på et subdomæne...

Nevermind!

Jeps, der er afgjort mange ting, der kan gøres bedre og som kan forbedre konverteringen. Og jeg er enig med Thomas R i, at søgeordene ikke er optimale.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tekniske kan du altid få grejet. I en anden tråd har Martin Thorborg annonceret at han er ved at skrive en hands-on guide i, hvordan du får mersalg ud af din eksisterende shop. En guide til 1500kr. http://www.thorborg.dk/e-pusher.htm Jeg tror du er primær målgruppe der!!

 

Noget andet er hvad folk tænder på. Et ordvalg som "Dårlig intimlugt" på introsiden kan måske virke stødende på nogle. Under et at produkterne skrives: "LadyBalance – når du vil føle dig frisk og dejlig på det mest intime sted". Nok en bedre start til besøgende. Du giver virkelig klar årsagsbesked allerede inden man kommer ind i shoppen (hatten af for det). Prøv istedet at fortælle om de reelle fordele produktet giver brugeren på introsiden. Istedet for "dårlig intimlugt" vil et ordvalg som "få bedre intimduft" måske sælge flere morgenboller.  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)