Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket logo kan du bedst lide? (mange forskellige at vælge imellem :) )

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået designeren til at bygge lidt videre på logo 4, da jeg egentlig også selv er ret glad for det.
Mit største problem er at det kun ser pænt ud når det bliver trykt i fuld CMYK - men det lille problem kan jeg godt komme mig over.

Her er det nyeste bud på fonten:
http://lindau.dk/logo.jpg

i kan se det hele her: http://lindau.dk/logo.jpg

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Jeg har fået designeren til at bygge lidt videre på logo 4, da jeg egentlig også selv er ret glad for det.
Mit største problem er at det kun ser pænt ud når det bliver trykt i fuld CMYK - men det lille problem kan jeg godt komme mig over.

Her er det nyeste bud på fonten:
http://lindau.dk/logo.jpg

i kan se det hele her: http://lindau.dk/logo.jpg

Hej Janus,

Det ser flot ud Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

der er lige lidt omkring afstanden imellem bogstaverne - men han er sat på sagen :)

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med at det er nummer #4

.. Dog kan jeg godt se begrundelserne for nummer 10-11, men som designer og personlige mening, vil jeg helt klart sige nummer #4.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Nummer 4 virker godt. Tydelig tekst og masser af farver, hvilket må være kendetegnende for den aktivitet du har.

Hilsen

André

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nummer 2 i række 3 :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan bedst lide 10 og 11.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

der er lige lidt omkring afstanden imellem bogstaverne - men han er sat på sagen :)

Hej Janus

Jeg er også til den nye variant af nr. 4, men jeg tænker, at det måske kan blive en anelse for løst i sit udtryk med de fire farver for oven sammenholdt med det hårde og kontante ord 'tryksag'. Kunne man forestille sig en variant, hvor ".com" står med halv højde og de fire farvekasser er lagt ovenpå med et lillebitte mellemrum?

Det bliver muligvis for sammenpresset, men ".com" skal man nok få læst, selvom højden på bogstaverne halveres. Tror dog at man vil kunne få en meget stempelagtig og genkendelig effekt ved at holde det hele i bogstavlinjen.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene


Det kunne man helt sikkert godt tænke sig.
Problemet ved det er jo at de 4 farvekasser jo skal være uden for "firkanten" - da det er sådan det ser ud før du skærer tryksager til efter de er kommet ud af trykmaskinen.
Men det skal da helt sikkert prøves af :) - hvis det ser 100 gange bedre skal man jo ikke være for firkantet Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, men netop derfor er der også stor fare for, at der er rigtig mange eksisterende eller kommende tryk-logoer, der vil ligne dit... med mindre du netop vælger at twiste det lidt.

Naturligvis må det ikke blive forstyrrende, men da det primært er fagmænd, der vil se sig sure på dit retouch, tror jeg, at look og signalværdi er mere betydende for din målgruppe.

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)