Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino til kamp mod AidOnLine - brugere udelukkes nu.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Niklas:

delinda:
Hej Nicklas nu kunne der jo godt være en grund til at folk ønskede at bruge adblock + udover at blokere for reklamer.

Så må der også være en grund til at de kan finde et andet website...

Det er vel lige skarpt nok sagt det der. Jeg bruger adblock til at blockere for tradedoubler m.v. - og derfor ser jeg reklamerne på amino selvom jeg bruger adblock. Jeg synes faktisk ligefrem det er kanon der er reklamer her, fordi det er tit gode tilbud eller anden relevante ting.

 

Hvorfor blokker du for TradeDoubler? Der er da massere af gode sider som levere godt indhold, men har deres hovedindtjening fra affiliate marketing! Det kunne også være at Amino kunne finde på at bruge det en dag til at sikre sig at der altid bliver vist reklamer og der er perioder hvor der ikke er så manage annoncørere.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Denni Pultz Gottfredsen:

Niklas:

delinda:
Hej Nicklas nu kunne der jo godt være en grund til at folk ønskede at bruge adblock + udover at blokere for reklamer.

Så må der også være en grund til at de kan finde et andet website...

Det er vel lige skarpt nok sagt det der. Jeg bruger adblock til at blockere for tradedoubler m.v. - og derfor ser jeg reklamerne på amino selvom jeg bruger adblock. Jeg synes faktisk ligefrem det er kanon der er reklamer her, fordi det er tit gode tilbud eller anden relevante ting.

 

Hvorfor blokker du for TradeDoubler? Der er da massere af gode sider som levere godt indhold, men har deres hovedindtjening fra affiliate marketing! Det kunne også være at Amino kunne finde på at bruge det en dag til at sikre sig at der altid bliver vist reklamer og der er perioder hvor der ikke er så manage annoncørere.

 

 

Jeg blockere blandt andet Tradedoubler, men også andre netværk - men det er kun fordi jeg simpelthen ikke magter flash reklamer - de er så tunge at køre.

 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop installeret AO for at teste på mit site.....

Både på mit eget site og på Amino er reklamerne væk og på Amino bliver jeg ikke mødt af en tekst om, at jeg snylter eller lignende...Har jeg misforstået noget eller har Amino ikke installeret anti AO scriptet ?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Jeg blockere blandt andet Tradedoubler, men også andre netværk - men det er kun fordi jeg simpelthen ikke magter flash reklamer - de er så tunge at køre.

Hint: Bloker Flash? ;)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kommer også fint ind på sites der blokerer for aidonline (og bliver ikke re-directed). Det skal siges at jeg stadig sidder i en IE6 :) - måske
den blokerer fint i IE7/IE8 - og så er det jo også godt nok.

 

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Skal lige bemærke at visse ad-blockere også bliver ramt, hvorfor vi også har rettet teksten til.

 

Jeg har et forslag til ændring af scriptet!

Selv med 120.000 bruger om md. er der stadig rigtig mange der ikke kender Amino og selvom aidonline bliver stoppet vil der stadig være mange der glemmer at fjerne deres aidonline addon langt ud i fremtiden.

Det vil være synd at afskære nye brugere der sagtens kan bidrage her inde fordi de ikke ved bedre end at have AO eller en adblocker kørende når de kommer til amino første gang. De kan jo blive klogere.

Hvorfor ikke tilføje en cookie som tæller sidevisninger i amino og lade folk med ovenstående instaleret få vist 10 eller 25 eller et andet antal sidevisninger og så give dem et rap over fingrene når de prøver for 11 eller 26 gang og er blevet "afhængig af amino"

Ulempen er at AO derved får 10 eller 25 sidevisninger fra amino, men fordelen er at amino ikke mister en bruger, og det kan jo være en del mere værd både for netværket og for aminos forretning.

Mvh Ken.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)