så er det lige oppe over - Jeg er ret tæt på at have min bog om social marketing, social web, return on involvement og business unusual parat - den kommer til at hedde "return on involvement, hvordan du bruger social web til at lave business unusual" Det har været noget af en rutchebane - især fordi at man, når man skriver sådan en bog kunne blive ved med at tilføje og slette, tilføje og slette. Jeg har skrevet et indlæg på min blog omkring hvordan jeg har kæmpet med den danske forlagsbranche hvorefter at jeg vælger at udgive den på mit eget forlag toothless tiger press og igennem books on demand på dansk (den engelske version udkommer til efteråret). Det har nemlig været en lærerig erfaring der endte ud med at jeg begyndte at tænke i "så gør jeg det bare selv" baner. Det sjove ved alle disse brancher (musikbranchen, forlagsbranchen etc) der rent faktisk er i problemer fordi de ikke har set at deres eksistensgrundlag rent faktisk har rykket sig - og at der aldrig nogensinde er blevet læst så mange bøger, og der aldrig nogen sinde er blevet hørt så meget musik. Som Clay Shirky sagde på SXSW "we're in a situation where kids runs home from school to read"... også kan det godt være at de læser på facebook, på twitter om ting der giver mening for den enkelte - men de læser jo - det har vidst ikke sket før. Nå jo - hvis i er interesseret i at læse min introduktion til bogen gratis kan i downloade den her venligst Henriette |
Held og lykke med bogen. Det lyder til, at du har noget på hjerte...