Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

om at skrive en bog om social marketing

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

så er det lige oppe over - Jeg er ret tæt på at have min bog om social marketing, social web, return on involvement og business unusual parat - den kommer til at hedde "return on involvement, hvordan du bruger social web til at lave business unusual"

Det har været noget af en rutchebane - især fordi at man, når man skriver sådan en bog kunne blive ved med at tilføje og slette, tilføje og slette.

Jeg har skrevet et indlæg på min blog omkring hvordan jeg har kæmpet med den danske forlagsbranche hvorefter at jeg vælger at udgive den på mit eget forlag toothless tiger press og igennem books on demand på dansk (den engelske version udkommer til efteråret). Det har nemlig været en lærerig erfaring der endte ud med at jeg begyndte at tænke i "så gør jeg det bare selv" baner.

Det sjove ved alle disse brancher (musikbranchen, forlagsbranchen etc) der rent faktisk er i problemer fordi de ikke har set at deres eksistensgrundlag rent faktisk har rykket sig - og at der aldrig nogensinde er blevet læst så mange bøger, og der aldrig nogen sinde er blevet hørt så meget musik.

Som Clay Shirky sagde på SXSW "we're in a situation where kids runs home from school to read"... også kan det godt være at de læser på facebook, på twitter om ting der giver mening for den enkelte - men de læser jo - det har vidst ikke sket før.

Nå jo - hvis i er interesseret i at læse min introduktion til bogen gratis kan i downloade den her

venligst

Henriette

 

 

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med bogen. Det lyder til, at du har noget på hjerte...

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak tak - og jo det har jeg da =) - ellers ville jeg slet ikke kunne hanke op i mig selv og skrive en hel bog =)

 

 

 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette

Held og lykke. Jeg er rimelig overbevist om, at det bliver en god bog. Jeg hørte dig i Martins podcast, hvor jeg synes at du var meget inspirerende og så vidste alt om de sociale medier.

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette,

Held og lykke med de sidste dele af bogen.Hvornår tror du vi kan regne med at kunne købe bogen, og har du tænkt dig primært at sælge den igennem dit website nu hvor du selv får den trykt, eller prøver du at komme ind hos nogle af boghandlerne?

Mvh.

Daniel

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej hej - books on demand.dk sørger for at den kommer ud i boghandlen også, men det bliver også gennem mit website =)

 

 

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten - tak skal du have, det håber jeg virkelig også selv =) og fedt at du kunne lide martin's interview med mig - det var morsomt at lave =)

 

venligst

 

Henriette

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette

Interessante tanker i din introduktion, bliver spændende at læse dine bud på hvordan social media marketing kan bruges i praksis.

Håber det bliver muligt at se en indholdsfortegnelse inden bogen udkommer.

God vind med projektet, du har i hvert fald én køber ;)

Peter

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtig spændene - ser frem til bogen udkommer, så er det da helt sikkert noget jeg vil kigge nærmere på Smile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hvissinge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob tak - det er jeg glad for=)

 

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)