Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle med gode ideer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bor i Kina og har et firma i DK, der afsætter mine produkter. Produkterne her er meget målrettet til en sektor i Skandinavien.

Hvad jeg kunne tænke mig, er en samarbejdspartner/firma mere, der har gode ideer, ved hvor produkterne skal sælges, er kreativ og målrettet. Finder vi sammen en produktgruppe hvor vi begge mener vi kan etablere et salg, kan vi evt. oprette et ApS. sammen.

Min opgave vil selvsagt være at finde produkterne her i Kina, kvalitets-, leverings kontrol etc., samt evt. finansiering.

Er på kunde besøg i Skandinavien 2-3 gange årligt, så kan vi lave de indledende øvelser via mail, kan vi mødes når jeg kommer næste gang, formentlig til september ell. oktober.

Håber at høre fra nogle seriøse personer/iværksættere med gode ideer.

Nick

 

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick.

Det lyder da umiddelbart meget spændende. Du er velkommen til at sende mig en besked, så kan vi tage dialogen.

Dbh. Kasper

Alt det bedste,

Kasper.

Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

har sendt dig en mail

Nick

Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick 

 

Du er velkommen til at skrive til mig også :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Chengdu

Jeg er igang med at etablere en ny service, hvor virksomheder kan outsource deres indkøb til mig. I den forbindelse søger jeg konstant nye og interessante leverandører. Du må da gerne skrive til mig, hvis du er interesseret i at komme i en leverandørdatabase - både med nye og gamle produkter og firmaer.

Min service er gratis for klienterne, hvorfor leverandørerne skal forvente en form for afregning til mig for at have fundet salgsmuligheden. Denne afregning er enten en procentdel af det opnåede salg eller et engangsbeløb. Det tager vi en snak om, når/hvis det bliver aktuelt.

Andre der er interesserede er naturligvis velkommen til at skrive her eller via en PM. Så vender jeg tilbage.

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er meget velkommen til at kontakte mig, så vi kan tale videre.

/Christian

Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Christian,

Kan ikke lige logge på din profil og sende dig en pm - men du kan kontakte mig på min alternative mail   starringdk@yahoo.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Skriv venligst til mig på henrik|a|telecall.dk

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)