Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du god til at sy ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.. ved ikke om der er nogle som kan hjælpe men amino har vel næsten det hele,, såå hvorfor ikke en som kan sy..

Jeg skal have lavet et nyt kostume, og det skal bare sidde lige i øjet, er der nogle som kan klare opgaven forklare jeg gerne nærmer ..

 

Hilsen
Thomas Lund

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg er uddannet skrædder,...kan også det der med at lave symønstre til specielle ting...

Nu ved jeg ikke hvor i landet du hører til - men måske kan jeg hjælpe dig med opgaven..

Fortæl, fortæl, -om opgaven!

Mvh

Stien

 

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stien ..

Det lyder jo perfekt!

 

Prøver at forklare lidt, jeg har normalt et trylle show, men er ved at bygge på en person, som skal have noget bestemt tøj, havde tænkt på, en form for pingvin jakke, som næsten går til jorden bagpå. , foran skal den den bare stå åben, idéen er at jeg bare skal have en t shirts indenunder,, selve tøjet skal være i de røde farver, der skal ikke være lange bukser med shorts dertil :-)

 

Jeg kommer fra frederikshavn , hvor i landet bor du ?

 

Hilsen
Thomas Lund

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

 

Undskyld du har måtte vente på svar. Har haft  meget travlt.

Jeg tror du vil få mest ud af at finde en skrædder i Kbh. Jeg kommer helt fra nord :-)

Du kunne også henvende dig til teknisk skole Ishøj,  som uddanner skræddere. Der vil det sikkert være en sjov opgave for en sidsteårs elev, men husk at spørg efter  en herreskrædder. De kan det der med at lave pingvin jakker.. ..

Jeg selv er kjoleskrædder og kan lave flotte galla kjoler, men også andre opgaver der er lidt mere specielle... Men at sy en pingvin jakke er ikke det nemmeste på jord,- hvis den skal sidde godt. Det er en helt speciel opbygning med indlæg, pikeret krave, osv osv i ......tro mig jeg har prøvet.

Men prøv Teknisk skole Ishøj...!

 

Mvh Stien

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Stien:

Jeg tror du vil få mest ud af at finde en skrædder i Kbh. Jeg kommer helt fra nord :-)

Frederikshavn ligger nu i Nordjylland, så Thomas bor en anelse længere nordpå end dig. Angel

*fniser og skynder mig at løbe ud af tråden igen*

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha Stooor griner !

Ja jeg læste det som Christianshavn ...der er betydelig forskel!!!

 

Så Thomas det kan godt være at Ishøj skole også er "lidt" for langt væk Big Smile

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en rimlig lang køre tur, :) Ellers var det en god idée :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)