Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man nødvendigvis bruge adwords?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man nødvendigvis bruge adwords eller er det nok med SEO? Fremmer det ene det andet? På SEO er klik gratis eller? Hvad er så fordelen ved adwords?Kan man ikke bare optimerere sin shop så godt, at den ranker højt?

Måske spørger jeg lidt dumt, men forstår det ikke helt;-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rosita:

Skal man nødvendigvis bruge adwords eller er det nok med SEO? Fremmer det ene det andet? På SEO er klik gratis eller? Hvad er så fordelen ved adwords?Kan man ikke bare optimerere sin shop så godt, at den ranker højt?

Måske spørger jeg lidt dumt, men forstår det ikke helt;-)

Med Adwords får du resultater HER OG NU - og som udgangspunkt vil jeg mene her er tale om den dyreste løsning i længden.

Der går længe før du kan måle resultatet af søgemaskineoptimering - det er en langsigtet investering og du er ikke garanteret noget som helst.

 

Uanset hvad er adwords jo et godt supplement hvis det giver din virksomhed mere værdi end du skal have op af lommen.

Jeg har selv stor værdi ud af adwords-kampagnerne for Olsens Revision, men Olsens IT giver et underskud ved direkte måling på konverteringer.

VH Jørgen Olsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

giver også ret seo er billigste og bedste med , huske vis du ikke ved noget om seo og ikke gider sættet dig ind i det kan adwords være en god billige markedsføring.

Der findes seo eksperter herinde på portalen som gerne vil optimere din side , med tid er penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtige svar.

Forstår ikke helt adwords,satte mit budget op til det dobbelte for en periode,havde også hævet klik priser for at ligge øverst. Fik kun en 3 del af de klik som jeg fik for det halve, hvordan kan det lade sig gøre? Er det ikke sådan, at selvom jeg sætter klik pris til 10 kr, så betaler jeg kun lige over hvad konkurrenten har tilbudt ,eller hvordan udregnes klik pris og i så fald hvordan ved man hvad man skal betale for at ligge øverst?

Går adwords og SEO på nogen måde hånd i hånd, altså får man også bedre og billigere placering på adwords, hvis ens shop et godt optimeret? Eller er de helt uafhængige af hinanden?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rosita:

Går adwords og SEO på nogen måde hånd i hånd, altså får man også bedre og billigere placering på adwords, hvis ens shop et godt optimeret? Eller er de helt uafhængige af hinanden?

Uden at være Adwords-haj som sådan, er det noget, som hedder "Quality Score" i Adwords-verdenen. Den har stor påvirkning på prisen og hænger nøje sammen med den landing page, som annoncen sender de besøgende til. Er der fin overensstemmelse mellem annoncetekst, søgeord og indholdet af din side, bliver prisen lavere end hvis sammenhængen er mere tvivlsom.

Eksempelvis er det bedre for din pris, hvis en søgning på "børnetøj", med annonceteksten "køb lækkert børnetøj her" ender på en side, som er fint optimeret til "lækkert børnetøj" end en side, som er optimeret til "billigt habengut".

Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige, at det at lave adwords er lidt lige som SEO? Det er de samme regler som gør sig gældende?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til lige det hjørne af Quality score-beregningen, gælder mange af de samme regler som SEO.

Men der er en masse finesser i selve opbygningen af Adsense-konti, prissætning, optimal annonce-placering, click-through-rates og meget mere, som jeg ikke har nok forstand på og derfor nødig vil spille for klog på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosita

Google Adwords er vigtig at bruge og det er et glimrende redskab til at trække kunder ind på din side. Man kan ligeledes opsætte systemet, så du kan se om dine markedsføringspenge rent faktisk skaber et salg.

Kan du ikke finde ud af Google Adwords, eller ikke gider bruge tid på det, kan jeg hjælpe dig. Tjek linket Hjælp til at opsætte eller optimere Google Adwords og hvis det var noget, kan du smide mig en mail på info@rsconsult.dk Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rosita

Analyser viser at køre SEO og Google Adwords sammen virker og forbedrer din online aktivitet.

Hvis du synes det kan være svært at administrere dine kampagner kan det være en god idé at tage fat i a-better-traffic.com det firma, jeg arbejder i.

Hilsen

Nicolas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)