Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste og billigste fragtfirma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke fragtfirma er det bedste og billigste i Danmark (iforhold til kvaliteten). Hvem bruger I ?.



Jeg har lagt mærke til at Post Danmark ofte bliver ros og så har jeg et spørgsmål, som muligvis er et "dumt" spørgsmål, men når man sender via Post Danmark og her mener jeg pakkepost, skal man så aflevere pakkerne på posthuset eller kan de blive afhentet ?.



 



Lone



Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener du kan få det afhentet mod betaling, men det skal vidst være en fast aftale hvor de kommer hver dag, tror ikke man kan bestille fra dag.

 

GLS har netop startet op via bl.a. blockbuster, det er vidst noget billigere.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Det bliver vist kun billigere hvis pakken er over 5 kg. ellers er det de samme priser (så meget for at "momopolet er brudt" som GLS skriver på deres lastbiler :-)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi benytter Post Danmark og er i regelen glade for det, lige indtil der kommer reklamationer på fragtskader. Så er de noget så langsommelige og bureaukratiske, uanset om forsendelsen er mærket "forsigtig" eller ej. Jeg har adskillige eksempler på, at en "klokkeklar" Post Danmark skade kan tage 4-6 uger før den er "kørt" igennem systemet. Nok om det...

Skal du have Post Danmark til at afhente, skal du minimum fylde et "postbur" (1,0 x 1,0 x 1,5 meter) pr. dag med pakker, ellers gider de ikke røre ved det. Det er i hvert fald min erfaring.



Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa...

 

Vi sender med postDanmark og er rimelig tilfredse.... Der forsvinder dog jævnligt maxi-breve... Jeg tror, vi oplever det mindst en gang om ugen...:-( Desuden mener jeg personligt at en dag til dag leverings-garanti på kun 94% (mener det er det, de skriver på deres hjemmeside) er for lav.... En del er vores service er at kunderne kan bestille den ene dag og have det den næste, så er det ikke i orden at mindst en om dagen rent statistisk ikke kan forvente at have pakken....

 

Men en kæmpe fordel er jo, at man kan aflevere så sent, som man kan  (I Århus indtil 22.30 til hele landet og indtil klokken 2 lokalt).... Det tror jeg ikke, uden dog at have undersøgt det, man kan hos andre selskaber...:-)

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. at pakkerne forsvinder, så har der været meget polymik omkring. Der skal nok være en postarbejder, der napper en pakke her og der. Jeg har selv sendt en telefon på efterkrav en gang, hvor den forsvandt i posten, og der gik også mange uger, før den havde været igennem systemet, og jeg kunne få mit tilgodehavende. Personligt tror jeg dog også, at mange af gangene så er det køber, der ser sit snit til en gratis DVD, eller hvad det nu ellers kunne være ved "desværre" ikke at have modtaget den.  

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du har nok ordre henter de pakkerne gratis på din adresse, hvis du ikke har så mange kan du betale dig fra det, men så kan det typisk ikke betale sig.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)