Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT SAMARBEJDE opstart af metalproduktion - partner søges - har produkterne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i besiddelse af et komplet produktprogram inden for stål. Hele produktionen er stadig i DK, men den skal omlægges i denne sommer - 2009.  Der ønskes en partner som har kontakt til outsourcing af metalproduktionen.  Selve montage og levering skal foregå i DK. Det drejer sig om emner i sort stål, det må gerne leveres færdigmalet fra produktionssted, eller det kan males her i DK.

Udover det nuværende sortiment, er der rigtige mange nye produktideer som kan lave. Til dato har der kun være egenproduktion i stangvarer. Derfor skal det også være muligt med pladestål. Vi er i besiddelse af svejseforme/lærer mv.. 

Der afsættes kun via forhandlere i DK. Med udvidet kapaicitet er alle muligheder åbne for eksport - herunder tyskland og sverige....  Der findes et forhandlernet og denne kan udvides betragtelig....

Den kommende partner kan tilbydes et færdigt produktprogram som kan udvides mv...  Konkurrencen er på ingen måde stor, og selv koncepten er nieche med enkelte produkter som der slet ikke findes konkurrence på. Disse produkter skal blot fremstilles og præsenteres...

Jeg er i besiddelse af lejede lokaler som kan forsat kan benyttes om nødvendigt.  

MEN først og fremmest tilbydes partnerskab pga. manglende resourser.....

Evt er har den kommende partner i forvejen faste kontakter/fabrik  til/i metalproduktion i letland, slovakiet mv...

Partner skal  være aktiv til administration, økonomi evt. lokaler..  Det er et krav at lager/montage finder sted i storkøbenhavn/nordsjælland. Der skal bruges 2 mand til montage og serviceeftersyn.          

Jeg er i besiddelse af produkter, kunder - nye som gamle, mega ide-lager & udvikling, kreativ til kundekontakten og markedsføring. kapitaltbehovet kan være fra kr. 50.000,- til 500.000,-.... Investering kan tjenes hjem på 6 mdr... Eller endda på  3 mdr. hvis indeværende tilbud bliver til ordrer...

Oplysninger om branche oplyses ved kontakt.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Opfølgning på mit indlæg, så jeg håber at der kan komme respons herpå....  ( der er bestilt annoncer-indlæg - så det er ikke kun via amino-tråd dette indlæg kommer)

 

 

Fra odense
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i for gang i Export til sverige eller tyskland vil vi gerne gi et tilbud på Transport

www.iks-logistik.dk

mvh. benny

tlf. 70 225 233

Tilmeldt 15. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det lyder muligvis interessant - kan du ikke sende en email til juncker.b.c@gmail.com så vender jeg lige tilbage!

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre mere, men man kan ikke sende dig pb´er, så kan du ikke skrive mig en mail på aberidas(a)gmail.com

Herlig hilsen
Ania

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

 

jeg kan tilbyde at få lavet dine produkter til de absolut bedste priser !

Men jeg kan ikke deltage i drift osv. i Danmark.

Jeg bor i Østen og arbejder dagligt med div. produkter i metal, for øjeblikket er jeg ved at flytte produktionen af div. støbte emner til skibe fra Norge til Kina, det er kun en mindrer produktion, så vi har fundet en fabrik der kan lave det for dem i fremtiden og de er igang med at lave støbe forme !

For produkter der er lavet af sort jern som bare er bukket, skåret og svejset er dette også meget billigt, normalt regner de fleste ud fra Kg. materiale brugt !

Det kan absolut bedst betale sig at få så meget gjordt færdigt herude som muligt, det skal kun være for at spare fragt at men ikke smaler produktet færdigt, det samme med overflade behandling, det koster så lidt herude at man skal ikke tænke på at gøre det i DK.

Så lad mig høre hvad det er du er intereseret i at flytte ud ?

Tænk ikke på at fylde hele containere osv. man kan nemt og hurtigt flytte mindrer partier også, normalt er minimum 2M/3, så der er ikke den store forskel på Øst Europa og herud i tid !

MVH!

Karsten Bo Andersen

termalou@loxinfo.co.th

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)