Hej Jane
Jeg har mit eget reklamebureau, og er som sådan en del af din målgruppe, går jeg ud fra.
Jeg synes sådan set dit design er godt - det er overskueligt og roligt, en kvalitet man sjældent ser ;-) Til gengæld synes jeg, at du har store problemer med din tekst. Et par eksempler:
"Hvem gider snakke mere om krisetider?" Det er der mange der ikke gider, men ikke desto mindre er det en del af specielt erhvervslivets dagligdag, som vi alle er nødt til at forholde os til. Det nytter ikke at slå krisen hen - det virker alt for overfladisk på mig.
"Nu gælder det om at finde andre veje, for at være blandt dem som får succes i fremtiden." Den sætning skal ud! Det er den rene varme luft. Udsagnet er umuligt at være uenigt i - derfor er det totalt uinteressant. (Kan du angive konkrete eksempler/forslag til "andre veje" ville det være noget, jeg godt gad læse om.)
"Alternative muligheder, design i høj kvalitet og til en god pris, behøver jeg at sige mere?" Nej, det gør du ikke. Jeg ved udemærket godt, at kvalitet koster penge - så det er det rene balony. Bestem dig for, om du vil konkurrere på kvalitet eller pris - lige nu sætter du dig mellem to stole og mister derved din troværdighed.
Desuden vil jeg give de ovenstående ret i, at det ville hjælpe gevaldigt, hvis man fra start fik at vide, hvad det er du sælger? Er det grafik, er det indretnig, er det stil, er det ???
Til allersidst - lad nu være med at skrive med fast for- og bagkant, please, please, please, nu må selv grafikere vel for pokker have lært, at det hæmmer læsevenligheden, når spatierengen skifter mellem 0,1 og 5 mm :-))
God vind gennem krisen ;-)
chr