Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Mijas Costa
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I har tid og lyst til at kigge forbi mit nye site, vil jeg være meget glad for kontruktiv kritik.  www.decolor.dk

Tak! Hilsen jane

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fundet en baggrundsfarve til noget af siten. Evt lave sidekanter i en anden farver. Den er meget hvid og det gør at det er svært at fokuserer...

Ellers flot og fortællende site!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Mijas Costa
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for kritikken, jeg har lige forsøgt men det var ikke helt godt. Jeg tygger lige på det:-) men tak.!

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Du skal sørge for at man kan læse æøå i Firefox og andre "rigtigt" browsere

Siden er bygget op i tabeller hvilket er en gammeldags måde at lave hjemmesider på. Derudover er der en mængde fejl i HTML koderne (28 fejl på din forside!) .... men det er formodentlig kun mig og nogle få andre der går op i den slags da siden jo faktisk fungere.

Selve designet er fint og overskueligt ..... man kan altid arbejde mere med design ..... det kan man jo på alle hjemmesider! Men som udgangspunkt fungerer det helt fint.

Fra København V
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Jeg har kigget på din side i Safari 4.0 Beta 2 (mac), og jeg synes din højre-menu skal rykkes lidt højere op - dvs. tættere på krydset. 

Ellers synes jeg det er en god og præcis side som er dejlig let og ikke for teksttungt. Kan rigtig godt lide din topbanner.

Er lidt i tvivl om fornuften i at stå så markant frem med timeprisen, men det går jeg ud fra er en del af dit koncept. Hvis det ER en del af dit koncept, så kunne du endda overveje at gå endnu hårdere til den og sætte et "prisskilt" op i toppen af siden (du ved, et af de der klassiske stjerne-udsalgs-prisskilte)...måske lidt usmageligt, men et rimeligt tydeligt statement.

Held og lykke med forretningen.

Mvh.

Andreas Sachse

Andreas Sachse, MAIK (upcoming livstils-produktbrand i Danmark og udlandet)
www.bymaik.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit førstehåndsintryk er, at det er for kedeligt.

Når jeg klikker mig rundt på siderne, så syntes jeg det er rodet.

Syntes godt at det kunne se lidt bedre ud, evt. kunne du/i lave lidt flere grafiske løsninger på siden.

 

/Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide tanken med dit design, men udførelsen mangler lidt :-)

Du bruger bl.a. meget lidt af min skærms brede - hvorfor ikke lade topbanneret fylde mere og dermed bevise nogle flere grafiske færdigheder deri?

Din menu er meget uheldigt placeret, den er lille og jeg så den slet ikke til at starte med. Den bliver simpelthen væk.

Du kan med fordel smide en footer på siden med dine kontaktinfo, således at det er let for mig at kontakte dig når jeg på en tilfældig underside har besluttet mig for at det er dig jeg skal handle hos.

På din referenceside mangler jeg mere info om, hvad du har lavet. Et par billeder og links overbeviser mig ikke. Jeg ved jo ikke hvad du lavede på opgaverne og om kunden kunne lide det.
Dertil måske også lidt mere på siden om dig... et CV eller noget.

Jeg kan finde ud af, at du er kompetent indenfor vægudsmykning og noget med Eco - derudover er dine kompetencer mig lidt defuse... kan du lave webdesign, kan du lave mig en flyer, et flashbanner, male mit hus og/eller finde op og ned på Adobe?

... og igen, arbejd videre med dit design. Jeg er vild med stilen men den mangler gennemførsel :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

En salgsside skal være lige til og vise hvad du kan, især hvis du er grafiker.

.. Det er ikke personligt ment, men hvis du er skrap til det med grafik, så lav noget rigtig flot vektor grafik, og smid ind, få nogle borders med runde kanter og byg dit design op i div/css, da det er meget mere professionelt.

.. Jeg ved selvfølgelig ikke om du er inde i opsætning af websites(xhtml, css), hvis du ikke er, kan du stadigvæk lave noget meget simpelt, måske logo, tekst-menu og så på forsiden brug et gratis jQuery script eller lignende og opstil dit grafik, det er vigtigt du får lavet et rigtig godt første håndsindtryk.

www.smashingmagazine.com - har nogle rigtige gode tips, resourcer og hjælp til hvilke du skal ligge vægt på, når du gerne vil 'sælge dig selv'

..

Held og lykke, håber du tager det her konstruktivt.Smile

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Jeg har mit eget reklamebureau, og er som sådan en del af din målgruppe, går jeg ud fra.

Jeg synes sådan set dit design er godt - det er overskueligt og roligt, en kvalitet man sjældent ser ;-) Til gengæld synes jeg, at du har store problemer med din tekst. Et par eksempler:

"Hvem gider snakke mere om krisetider?" Det er der mange der ikke gider, men ikke desto mindre er det en del af specielt erhvervslivets dagligdag, som vi alle er nødt til at forholde os til. Det nytter ikke at slå krisen hen - det virker alt for overfladisk på mig. 

"Nu gælder det om at finde andre veje, for at være blandt dem som får succes i fremtiden." Den sætning skal ud! Det er den rene varme luft. Udsagnet er umuligt at være uenigt i - derfor er det totalt uinteressant. (Kan du angive konkrete eksempler/forslag til "andre veje" ville det være noget, jeg godt gad læse om.)

 "Alternative muligheder, design i høj kvalitet og til en god pris, behøver jeg at sige mere?" Nej, det gør du ikke. Jeg ved udemærket godt, at kvalitet koster penge - så det er det rene balony. Bestem dig for, om du vil konkurrere på kvalitet eller pris - lige nu sætter du dig mellem to stole og mister derved din troværdighed.

Desuden vil jeg give de ovenstående ret i, at det ville hjælpe gevaldigt, hvis man fra start fik at vide, hvad det er du sælger? Er det grafik, er det indretnig, er det stil, er det ???

Til allersidst - lad nu være med at skrive med fast for- og bagkant, please, please, please, nu må selv grafikere vel for pokker have lært, at det hæmmer læsevenligheden, når spatierengen skifter mellem 0,1 og 5 mm :-))

God vind gennem krisen ;-)

chr

Fra Klaksvik Færøerne
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

Mit første indtryk, når jeg kommer ind på din side er, at dette er noget kreativt, hvilket jeg personligt synes er spændende.

Men jeg får ikke et idtryk af, hvad det handler om på forsiden - Er det noget med indretning, tekstil, eller noget helt andet, spørger jeg mig selv. Det er først, når jeg har kikket ind på alle knapperne og læst teksten, at jeg kan se, hvad det er du tilbyder.

Jeg synes, at du skal være mere tydelig og direkte, ved at sige og vise, at dette handler om f.eks. grafisk design.  Bruge mere billeder og overskrifter eller spots, sådan at man med det samme ved, hvad denne side handler om.

Ellers en god hjemmeside, som bestemt viser at du er dygtig til dit arbejde, og det er godt, at du har et billede af dig selv.

Held og lykke frem over.

Med venlig hilsen

 

Gudrun E

www.noda.fo

 

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)