Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til online markedsføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig forslag til markedsføirng af www.brondsholm.dk. Målgruppen er butikker, private, reklamebureauer mv. som har brug for dekorationsartikler.

Der annonceres pt. på adwords, kelkoo, bryllupsklar.dk og en række mindre steder. 

Kim Falkner - Digital Marketing Freelancer 

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
JUBII

Stefan Avivson

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror det først og fremmest vil være en stor hjælp hvis man eksponerer produkterne på en visuel lækker måde både på hjemmesiden og som tryksag - det kan en god designer (blink) gøre relativt nemt da mange af tingene i forvejen har blikfang. Udover at det skal emme af lækkerhed, så må det også meget gerne være skruet originalt sammen. Den måde hjemmesiden virker på nu virker kun lige akkurat, men det adskiller sig ikke en meter fra konkurrenterne - og det er jo netop dét de kunder der køber ind her tænker på, nemlig hvordan de selv kan skille sig ud på en lækker måde.

Derudover kan man tilbyde gratis hjælp og råd til hvordan man pynter sit vindue op og iscenesætter sit butikslokale, bygger et "set" op i stil med, hvis man skulle lave en film eller sætte et teaterstykke op.

I det hele taget synes jeg det skriger på kreativitet - det er måske ikke det de forretningsdrivende selv har mest af, men de vil helt sikkert synes, at det vil være spændende at købe deres dekorationsmaterialer et sted hvor man tænker ud ad kassen for sine kunder, giver dem gode råd og så iøvrigt selv viser, at man kan eksponere sig selv.

Du må endelig sige til hvis I får brug for en designer

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Tak for feedback. Du har ret i mange af dine betragtninger, men  du beskriver er optimering af oplevelsen NÅR man er landet på siden. Det var ikke mit ærinde. Konverteringsgraden er egendtlig meget fornuftig, så jeg er mest interesseret i at skabe trafik.

Kim Falkner - Digital Marketing Freelancer 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal nok først finde frem til nogle detail- og handelsforeninger der måske udgiver et blad, avis eller nyhedsbrev, som I kan indrykke en annonce i hvor I f.eks kunne udskrive en konkurrence for bedst dekorerede butikslokale og -vindue osv. Jeg tror ikke der er mange der googler efter nye mannequiner eller skilte hver dag. Det handler med andre ord om at skabe et behov hos de potentielle kunder, og det gør man bla. ved at vise dem hvor lidt der skal til for at kunne indrette sin butik lækkert.

En mulighed er at bestille en liste hos Danmarks Statistik over butikker på en vis størrelse og med specifikke produkter, som f.eks. tøj og skobutikker, placeret et bestemt sted (her vil Frederiksberg og indre Kbh. jo være oplagt) og så simpelthen udarbejde og sende noget materiale til de udvalgte forretninger, som inspirrerer dem i sådan grad, at de slet ikke vil kunne lade være med i det mindste at overveje at kigge ind på hjemmesiden.

Jeg tror man i en kampagne som denne skal fokusere på kundens svage punkt, som i dette tilfælde er, at forretningsdrivende jo gerne vil have at deres butik er superindbydende - og kan de købe "hardwaren" her og få "softwaren" foræret (altså inspiration, flotte eksempler og gode råd), så vil de nok være mere villige til at bruge lidt flere penge på dekoration, end hvad de måske selv lige havde planlagt som udgangspunkt.

Altså, med andre ord tror jeg du i første omgang helt skal glemme adwords og anden "lav-niveau-markedsføring", men istedet satse på at tilbyde din kunde et gennemgribende løft af hele konceptet omkring salg af forretningsdekorationer, ved at koble det sammen med et begreb som kreativ udvikling.

Så, nu får du ikke flere idéer forærende - nu begynder det snart at koste nogle bananer ;)

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Nørrebro
Tilmeldt 2. Apr 06
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi udsender rundt regnet 100.000 kataloger + et større antal breve ud segmenteret på kryds og tværs til årligt dansk detailhandel.

 

Det ER online aktiviteter jeg er ude efter.

 

Vi har eksempelvis pæn succes med annonce på bryllupsklar.dk som jo ikke ligger umiddelbart i målgruppen. Så noget tilsvarende kunne være et godt bud. Men hvor?

 

 

 

Kim Falkner - Digital Marketing Freelancer 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal da lave noget søgemaskineoptimering til dem... også når man tænker på du kan skrive alle deres webtekster..

 

jeg har skrevet en pm til dig

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
www.pricerunner.dk og www.edbpriser.dk kunne være fora, hvor de besøgende i forvejen er købelystne - og netop derfor  - også lige klikker sig ind på bronsholm.

Samtidig har stort set alle købedygtige danskere jævnligt brug for at sondere markedet for elektronik og hardware, så mon ikke du vil ramme de potentielle kunder bredt på disse sites.

Go´vind med markedsføringen!

Mvh.

René Gade Mikkelsen

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske kunne kortoggodt.info være en hjælpende hånd med din markedsføring... tjek den ud og send mig en mail hvis du er interesseret?!

 

Mvh

Tommy Duus

 

Kort&Godt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)