Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database over folk der vil exporterer fra udlandet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er...

Findes dét? ... Én eller anden side, hvor man derfra kan komme ind på eksportøres hjemmesider, eller kontakte dem på anden vis? Min kære moder kunne godt tænke sig at starte business - gerne webshop. Jeg har selv et reklamebureau, så næsten alt andet end konceptet burde ikke være noget problem...

Hun er ude i noget med at sælge børnetøj, men jeg har prøvet at få hende til at tænke i andre baner.. så vi er åbne for evt. forslag...

/ZUZ3L

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad interesserer hun sig for?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Et godt råd - lad være med at starte en forretning bare for at starte noget. Har du en god ide eller ser muligheder indenfor et bestemt marked, så forfølg tanken. At starte en forretning/webshop/whatever bare fordi "man godt kunne tænke sig sådan noget" duer ikke...

 

Når det er sagt så findes der masser websites/portaler med firmaer i den store verden, der sælger alt fra knappenåle til flyvemaskiner. Søg lidt på google, så finder du masser - en af dem kunne være exporters.com.sg

 

Held og lykke med det 

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Ved at dit indlæg er nogle måneder gammelt, men prøv alibaba.com - de har en kæmpe database over producenter og leverandører fortrinvis i Østen.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 27-10-2006 18:22:43 Forfatter: Thomasrl


Hej,


Ved at dit indlæg er nogle måneder gammelt, men prøv alibaba.com - de har en kæmpe database over producenter og leverandører fortrinvis i Østen.



nu når der bliver anbefalet alibaba.com, vil jeg lige tilføje .. handel kun med goldmembers. og selv da, så pas på.

der findes utrolig mange "falske firmaer" derinde.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)