Hej 1. Punk dem på prisen - stort set alle medier, online og offline, har nogle ret humoristiske listepriser. Store rabatter er et fast punkt på dagsordenen, når du skal forhandle - jeg ved at DGS kan forhandles ret drastisk ned i pris. Så træk tiden, vær skeptisk, stil kritiske spørgsmål og tjek deres oplysninger. Som det fremgår af nedenstående er nogle af deres sælgere useriøse og prøver at tage rø... på kunder, som de ikke tror har viden om markedsføring mv. 2. Brug DGS til at finde andre virksomheder, der har købt den pakke, som de forsøger at sælge til dig. Ring til dem og hør hvad de siger til resultaterne. 3. Jeg kan se at det er den absolut dyreste af deres netprofilpakker, som du er blevet tilbudt. Svarer den mon til dit behov? 4. Netprofilpakke 4 indeholder NØJAGTIGT det samme som pakke 5 - på nær antallet af søgeord. Men den koster kun det halve - kr. 12.995 vs. kr. 24.995 5. Et hurtigt regnestykke viser (Tilbudspris minus Netprofilpakke 5) , at du skal give i nærheden af kr. 24.000 for dit toplink. Men ifølge deres egen prisliste fra april i år koster et toplink "kun" kr. 20.000 for et helt år. 6. Med udgangspunkt i ovenstående ville jeg stille dem nogle meget kritiske spørgsmål om den "rådgivning", du har fået. Jeg vil gerne sende dig prislisten fra april, hvor de selv angiver prisen for et toplink til kr. 20.000. Det er virkelig mærkeligt, at du ikke får rabat for at købe to produkter. JEG SKREV 16.000 KRONER
|
Mikkel deMib Svendsen:Mange sidevisninger pr. user sesion er faktisk ikke godt, når vi snakker søgemaskiner - for de indikerer at folk ikke kan finde det de leder efter.
Nu er det ikke daglige sidevisninger pr. user session, men daglige sidevisninger pr. user .
Så de besøgende kan være på Google gennemsnitligt 3 gange om dagen og søge på forskellige ting hver gang imod 1besøg på DGS.
Mvh,
Christian