Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på DGS pengene værd ?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Punk dem på prisen - stort set alle medier, online og offline, har nogle ret humoristiske listepriser. Store rabatter er et fast punkt på dagsordenen, når du skal forhandle - jeg ved at DGS kan forhandles ret drastisk ned i pris. Så træk tiden, vær skeptisk, stil kritiske spørgsmål og tjek deres oplysninger. Som det fremgår af nedenstående er nogle af deres sælgere useriøse og prøver at tage rø... på kunder, som de ikke tror har viden om markedsføring mv.
Oveni kommer betragtningerne om DGS er et relevant medie for dig - men det har andre allerede svaret dig på.
Under alle omstændigheder skal du kræve nogle grundige statistikker for de resultater, som DGS mener at kunne tilføre dig. 

2. Brug DGS til at finde andre virksomheder, der har købt den pakke, som de forsøger at sælge til dig. Ring til dem og hør hvad de siger til resultaterne. 

3. Jeg kan se at det er den absolut dyreste af deres netprofilpakker, som du er blevet tilbudt. Svarer den mon til dit behov?
Den indeholder blandt andet 50 søgeord, download af brochurer fra DGS og meget mere.
Kan du bruge 50 søgeord (ja, du kan - men vil de sidste 30 have nogen reel værdi) - har du nogen brochurer, som du kunne tænke dig at potentielle kunder skal kunne downloade fra DGS mv. Har du ikke det, er netprofilpakke 5 rent overkill.
Tjek nedenstående link, hvor du kan se deres andre pakker (og sjove listepriser)
http://omdegulesider.dk/Files/Filer/Side%20indhold/Annoncering/Annoncering%20online/onlinepakke.pdf

4. Netprofilpakke 4 indeholder NØJAGTIGT det samme som pakke 5 - på nær antallet af søgeord. Men den koster kun det halve - kr. 12.995 vs. kr. 24.995
Men du kan tilkøbe ekstra søgeord til pakke 4. Tilkøber du ekstra 20 søgeord, vil du i forhold til pakke 5 alene på den konto spare omkring 8.000 kroner - men indholdet vil være NØJAGTIGT det samme.

5. Et hurtigt regnestykke viser (Tilbudspris minus Netprofilpakke 5) , at du skal give i nærheden af kr. 24.000 for dit toplink. Men ifølge deres egen prisliste fra april i år koster et toplink "kun" kr. 20.000 for et helt år.

6. Med udgangspunkt i ovenstående ville jeg stille dem nogle meget kritiske spørgsmål om den "rådgivning", du har fået. Jeg vil gerne sende dig prislisten fra april, hvor de selv angiver prisen for et toplink til kr. 20.000. Det er virkelig mærkeligt, at du ikke får rabat for at købe to produkter.
Ifølge mit regnestykke kan du alene ved at følge deres prisliste og vælge netprofilpakke 4 + tilkøb af ekstra søgeord spare 12.000 kroner.
Vælger du en standard netprofilpakke 4 (10 søgeord) + toplinket og betaler den listepris, de selv angiver, vil du have sparet kr. 16.000 i forhold til deres tilbud.

JEG SKREV 16.000 KRONER

 

 

 

 

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Mange sidevisninger pr. user sesion er faktisk ikke godt, når vi snakker søgemaskiner - for de indikerer at folk ikke kan finde det de leder efter.



Nu er det ikke daglige sidevisninger pr. user session, men daglige sidevisninger pr. user .

Så de besøgende kan være på Google gennemsnitligt 3 gange om dagen og søge på forskellige ting hver gang imod 1besøg på DGS.

Mvh,

Christian

 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kun sige TEST TEST TEST.

Stil DGS.dk det ultimatum at i ønsker en prøve i enten 14 dage eller en måned. Alt efter hvad du mener du kan presse dem til, så få det gratis eller i al fald meget billigt.

Sørg for at have styr på din webstatistik, fx Google Analytics, og følg op på hvad det giver dig og dit site. Ikke kun hvad det giver i antal besøg, men hvad det giver dig i handlinger som du ønsker brugerne foretager sig, fx salg eller leads.

Hvis du på 14 dage har fået 2 salg, så må du gøre op med dig selv om deres årlige omkostning er mere end tjent hjem ved 24 salg. Det er såre simpel ROI.

 

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Sall:


 Jeg vil gerne sende dig prislisten fra april, hvor de selv angiver prisen for et toplink til kr. 20.000. Det er virkelig mærkeligt, at du ikke får rabat for at købe to produkter.
Ifølge mit regnestykke kan du alene ved at følge deres prisliste og vælge netprofilpakke 4 + tilkøb af ekstra søgeord spare 12.000 kroner.
Vælger du en standard netprofilpakke 4 (10 søgeord) + toplinket og betaler den listepris, de selv angiver, vil du have sparet kr. 16.000 i forhold til deres tilbud.

JEG SKREV 16.000 KRONER 



Må du gerne, så kan jeg altid sende det til ham, hvis han selv mener det er en god pris.

"rabat" er en trykt annonce i deres bog, som jeg har forklaret han jeg slet ikke er interesseret i,
og derfor ikke anser for at være "rabat"

Jeg tror bare jeg dropper det, så hellere smide pengene i SEO arbejde, adwords og tekstforfattere der ved hvordan hjemmesiden skal være for at sælge.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

DGS:

Tømrer firmaet Koluda Byg

www.dgs.dk

Aug09-Juli10

+

Regional bogen Vestsjælland ugave 2010 inkl. Multimedie

Firmaer/Tømrere

Profileres 5

27.995,-

Tømrer firmaet Koluda Byg

www.dgs.dk

Aug09-Juli10

Firmaer/Tømrere

Toplink

30.225,-

I alt ekskl. moms

58.220,-




Sådan ser det såkaldte tilbud ud...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Pyyy-ha.

De penge kan du godtnok få meget AdWords/SEO for.

Som marketingmand vil jeg altid anbefale, at før du gør noget andet, så starter du med at kigge på mediet.

Du kan have nok så fantastisk et tilbud; men hvis kun få ser budskabet eller det ikke er de rigtige der ser det, hvad er så det hele værd?

Derfor er det vigtigste at være synlig for flest mulige potentielle kunder for lavest mulige beløb.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er, som Christian siger, normalt en god ide at at starte med at bruge sine marketing kroner der hvor man får mest for pengene - og så langsomt bevæge sig ud af dårligere og dyrere kanaler indtil det ikke kan betale sig længere.

Så hvis du har 50 eller 60k så prøv at sammenlign hvad du kan få for dem - i forhold til de mål du har (kontakt, download, online salg ...).

Hvis det er online konverteringer vil jeg bestemt anbefale at du prøver at sammenligne det med AdWords og Facebook Ads. Som jeg skrev om i går, så har jeg f.eks. oplevet en konverteringsrate på over 36% fra Facebook på min nye bog - og med en klikpris på under 3 kroner er det sgu ret godt, synes jeg. I mit tilfælde giver det så en omkostning pr. download på under 10 kroner - og det er naturligvis det jeg så vil sammenligne andre medier med. I første omgang vil jeg fokusere på dem, der kan levere downloads til en tilsvarende pris.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prisliste er sendt til dig på din firma-e-mail

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den er også modtaget.

Men kan se prisen er 20.150,- for toplink, dertil kommer så et tillæg for topsøgeord "tømrer" på 10.075,-

Totalpris på 30.225,-

Så prisen passer... men er sikkert ikke pengene værd.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - var ikke klar over, at der også var et topsøgeord med.
Men prisen er stadig vanvittig...
Så jeg mener også, at du kan få meget mere ud af dine penge ved at placere dem andre steder.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)