Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges til design på emballage

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg skal ha lavet design til print på vores emballage/kasser til Nail4you.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi klare her hos aboutweb.dk du skal være mere end velkommen til at smide mig en mail på thomas@aboutweb.dk. Tryk her for at se vores midlertidige reference side indtil vi er færdige med vores nye website

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det vil vi da gerne hjælpe dig med...se vores site med referencer www.zuccez.dk

MVH
Ann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet kan jeg fint klare for dig, hvis du ønsker det! Send meget gerne en mail med specifikationer, så jeg kan regne en pris til dig …

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa det kan jeg saktens lave til dig du er vel komme til at sende mig en mail på Kromann11@gmail.com med noget info og hvordan de skal se ud så skal jeg give dig et super lækkert tilbud :P


MVH

Casper Kromann Nielsen

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg klare billigt :-) Har erfaringer med emballage design.

http://www.kasperpyndt.dk for at se nogle af mine arbejder. de er dog mindre kommercielle.

skriv mig en mail på kasperpyndt@gmail.com

Portfolio: kasperpyndt.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kan jeg sagtens klare for dig. Jeg har erfaring med emballage design og referencer til netop det.

Du er meget velkommen til at skrive mig en mail på: kristian627@hotmail.com . Så finder vi en rigtig god pris til dig.


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Send meget gerne en  mail med specifikationer, så vender vi tilbage med et uforpligtende tilbud til dig.

Mvh Leo

Ewebdesign

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nullert

Jeg har været inde på din hjemmeside for at snuse lidt til din idenditet og dit forretningskoncept. Jeg har et par kommentarer som kan hjælpe dig på vej i dine overvejelser omkring emballagens kommunikation:

  • Logo: du har to? et på din hjemmeside og et på dine private-label produkter. Du bør kun have ét!
  • Tone of Voice: Din hjemmeside er meget feminin og emotionel - dine private label produkter er stilrene og ser eksklusive ud. Hvad vil du? - og hvem er dine kunder? Vælg ud fra hvad din målgruppe tænder på.

Du skal sørge for at din emballage ikke ender ud af et 3. spor - men samtidig også gøre din nogle indledende overvejelser omkring formålet med din emballage. Du driver jo en web-shop, så det er IKKE emballagens kommunikation som sælger varen. Så hvis du skal kommunikere er der to overvejende ting som du bør prioritere:

Mit bud er at mersalg er nøglen - og dette hænger tæt sammen med din idenditet (logo + tone of voice). Sørg for at få kompetent rådgivning - fed grafik se måske godt ud - men det sælger nødvendigvis ikke mere og kan let være en dårlig investering.

Jeg vil lige som de andre her på Amino gerne hjælpe og du er velkommen til at tage kontakt for at få en uforpligtende snak om dit emballage projekt.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej send en mail

har designed en del emballage og har et tæt samarbejde med europæisk emballage firma så hvis det mere en 1000 kasser du skal bruge kan du osse få et godt tilbud på det.

Mvh

Thomas

Comboworks

comboworks@gmail.com

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)