Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gentænkning af indkøbskurven

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Super lækkert, super nemt.

 

Hvis I begynder med Bjørn Borg også, så er jeg en kunde. Derudover ville jeg foreslå noget ala køb 3 få en gratis, så ville jeg klart købe 3 hver gang.

Fra København
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Björn Borg kommer forhåbentlig snart! ;-)

Mvh
Nico

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig flot side!

I har opbygget næsten al funktionalitet i javascript, men har ikke noget alternativ til de folk der ikke benytter javascript (eller ikke har det aktiveret.)

Selvom langt de fleste har det aktiveret, vil der stadig være få personer som ikke kan benytte jeres website.

Det kunne evt. være en idé med en NOSCRIPT bemærkning på siden, om at man skal aktivere javascript for at kunne handle i jeres butik ;-)

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot og funktionel side. Lige sådan en side, jeg kunne finde på at handle på. Indtrykket er roligt og seriøst. Varerne er pænt og nydeligt præsenteret.


Men jeg bryder mig ikke om elastik på huden, så jeg køber kun thights, hvor elastikken er placeret i en løbegang. Sådan nogle savner jeg på siden. Heldigvis kan jeg få dem i det lokale supermarked til 5 par for 100 kroner :-)


Apropos din overskrift om at nytænke indkøbskurven: Det er noget, som Jacob Nielsen har sat særlig fukus på.


Se www.useit.com og især


http://www.nngroup.com/reports/ecommerce/checkout.html


 


Mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk


Side 3 ud af 3 (24 indlæg)