Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.kidsrooms.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har for nyeligt lanceret min nye webshop www.kidsrooms.dk. Jeg er enorm glad for den og den fungere rigtig godt. Jeg er interesseret i hvad I aminoer syntes om designet?

Ha en fantastisk regnfuld aften :)

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at designet er rigtig friskt og flot - navigeringsmæssigt synes jeg dog det er ærgeligt, at jeg som forbruger skal kende producenterne, for at finde det jeg søger. 
Det kunne være rart at kunne finde et produkt på en alternativ måde - eksempvis, hvis jeg gerne vil have en seng  skal jeg pt. ind under hver producent og derunder, hver kategori for at finde udvalget. Det ville være rart, at der var et sted jeg kunne se alle jeres senge. 

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det virker godt. Måske fordi jeg ikke kender producenterne, men bare bladrer rundt for at se, hvad der er.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig flot side. Specielt billederne med glidende overgang (hedder sikkert noget specielt) kan jeg rigtig godt lide.

De 5 dages levering, er det afsendelse fra jer eller når varen er hos mig?

Er du sikker på at i har 2 års garanti og ikke, 2 års reklamationsret?

God aften til dig også :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med sitet.

Synes i burde have nogle flere betalingsmuligheder.

 

Nicklas Jørgensen

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Helt enig. Det skal vi helt sikkert også have på et tidspunkt.

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en lille smule upassende med et topmenupunkt til "lån til køb". Jeg har det fint med at det tilbydes - god og moderne idé, men hører det ikke bedre hjemme med lille skrift inde ved produkterne, eller f.eks. ved siden af "min indkøbskurv"?
På den måde tror jeg du kan have større succes med at få folk til at købe de store ting på en finansieret aftale. Kun få vil gå i gang med at læse om lånemuligheder før de har kigget på varer.. .så jeg tror helt og holdent på, at man skal tilbydes lån, i det sekund man ærger sig over at den fede racerseng koster 5999,- og det er sidst på måneden...

Jeg foreslår derfor lige ved siden af "læg i kurven" - og "gå til kassen"-knapperne.

Generelt er jeg ikke så vild med at priserne står rent 5999 i stedet for 5999,- eller DKK 5999,-

Mindre detalje
Min skærmopløsning er 1920 x 1200. Sitet er lige akurat en centimeter for højt så det hos mig ser ud som jeg kan scrolle ned for at se mere.. men får så en lang næse, da der ikke er mere at se alligevel.


 

Fra Klaksvik Færøerne
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, den er meget frisk og overskuelig. Nem at finde rundt og rigtig inspirerende.

Flot !

mvh

Gudrun E

www.noda.fo

 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side med mange gode detaljer i designet. Thumbs up herfra.

Du bør dog få fjernet "Lorem Ipsum" som billede titel når musen bliver holdt over Wink

Pøj pøj med shoppen.

 

Du kan se hvad jeg mener her:
Se billede her!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)