Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop oprettet en virksomhed til salg at kopimøbler fra England (engelsk virksomhed og fuldt lovligt!)Jeg søger en der kan hjælpe mig med at designe en prof webshop med betalingsmodul samt design af vores logo. Websiden skal hostes i England. Det skal være muligt for os selv at kunne tilføje/slette/rette produkter samt tekst.

Og så må det ikke være sindsygt dyrt idet vi er en ny virksomhed.

Evt. kontakt mig på e-.mail: j.buch@replica-design.com hvis du er interesseret.

Mvh,

Jannie Buch

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Jannie. 

Tillykke med den nye virksomhed. 

Du vil helt sikkert få en masse gode tilbud herinde, spørgsmålet er bare hvad du reelt har brug for. Hvis det "bare" er at kunne rette i tingende, ja så kan jeg sige at alle der har en webshop løsning hosted eller ikke hosted (hosted betyder du betaler et fast beløb pr. måned, og kan ikke flytte shoppen) lever op til det krav. 

Nu skal du bare ikke stoppe der. Du skal have flere krav til din webshop.

Kender du for eksempel til Søgemaskineoptimering? - hvis nej, så kig igennem aminos SEO forum, der er rigtigt mange tips og gode råd. 

Skal man kunne betale med dankort? eller andre kreditkort?

Alt efter hvor meget eller hvor lidt du ved, ja så vil jeg først og fremmest anbefale dig at anskaffe dig Martin Thorborgs E-pusher - Start gerne med ligth versionen (den er gratis). Selvom den fulde version koster 1.800 ja så kan den helt sikkert sparre dig for en masse ærgelige lærepenge som jeg kunne være bange for du ville komme ud for at betale hvis du ikke er godt nok klædt på... og 1.800 rækker ikke langt når det handler om en webshop. 

En webshop er ikke bare en webshop. 

God vind og kontakt mig endelig hvis du har spørgsmål. 

-Karsten

 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vores løsning er til at betale, den er søgemaskine optimeret, og oversat til Engelsk,Tysk,Norsk,Svensk

Der er integrationsmuligheder til e-conomic,c5 og SummaSummarum

Ønsker du et unikt design kan det laves mod merpris.

Se vores demo shop på www.webshop-luxus.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jabuace:
Jeg har netop oprettet en virksomhed til salg at kopimøbler fra England (engelsk virksomhed og fuldt lovligt!)Jeg søger en der kan hjælpe mig med at designe en prof webshop med betalingsmodul samt design af vores logo. Websiden skal hostes i England. Det skal være muligt for os selv at kunne tilføje/slette/rette produkter samt tekst.

Vi har en pakke med det super fede webshop system Magento (se demo shop her) inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år til en fast pris på kun 9.995. Vores pakke bliver dog hostet på danske servere, men vi kan evt. finde ud af noget her.

Du er velkommen at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk 

Du kan også se mere om Magento webshop systemet her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for tippet. Har netop bestilt bogen og håber at den kan bidrage med mere viden

Jeg arbejder med IT til dagligt, men desværre ikke dette område så jeg ved jeg har meget at sætte mig ind i endnu. I første omgang prøver jeg at skabe kontakt til en evt. fremtidig samarbejder (der skal skabe min webshop), samtidig med at jeg laver en kravsspec. osv.  Nu har jeg brugt ca. 1 måned på at sætte mig ind i søgemakineoptimering og har fundet ud af at der er en helt videnskab for sig selv. Men bestemt yderst interessant!

Jannie Buch

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jabuace:
I første omgang prøver jeg at skabe kontakt til en evt. fremtidig samarbejder (der skal skabe min webshop), samtidig med at jeg laver en kravsspec. osv.

Vi anvender en fast defineret proces som sikrer at alle dine krav til shoppen bliver opsamlet. Fordi vi kun udviker webshops (og vel og mærke kun med et bestemt produkt) kan vi skrædersy processen for at sikre kvalitet i leverancen hver gang.

Se evt. mere om vores proces her

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie.

Jeg vil gerne give min anbefaling til Dansk Web Innovation. De hjalp mig, og blev ved indtil jeg er tilfreds. Når du selv arbejder med IT, så kunne jeg forestille mig, at der måske var nogle opgaver som du selv kunne varetage. Jeg var helt blank på området, så de tog sig af det hele, men de er meget fleksible, så du kan sikkert finde en rigtig god løsning i samarbejde med dem.

Jeg syntes i hvert fald du skal tage fat i Henrik Petersen fra Dansk Web Innovation - det er gratis, og kan kun give dig en bedre viden :)

Casper.

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mbc-design.dk - Mbc-design.dk

Mbc-design.dk - Mbc-design.dk

Anbefalder dem på det kraftigste, de lever af service,

.........de andre lever af deres forretning.......Surprise

Jeg har prøvet andre samtidigt med Mbc.design.dk men blev hurtigt klogere, jeg holder mig til dem fremover.

Tak. 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

kenni:

Mbc-design.dk - Mbc-design.dk

Mbc-design.dk - Mbc-design.dk

Anbefalder dem på det kraftigste, de lever af service,

.........de andre lever af deres forretning.......Surprise

Jeg har prøvet andre samtidigt med Mbc.design.dk men blev hurtigt klogere, jeg holder mig til dem fremover.

Tak. 

Jeg fik lige de samme nervøse trækninger som jeg også får hvis jeg ved et totalt uheld klikker forbi TV-SHOP kanalen. 

 

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenni,

Ja.. hold da op, det lyder næsten som en helt sang, der mangler bare lige et par vers mere, så er den der.. Big Smile

Men super tak Kenni, for anbefalingen.. det var sødt af jer.

God weekend til alle..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)