Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kritik til min HP

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kritiser alt hvad i kan, behøver ikke være konstruktivt, bare kritisk. Jeg vil høre alt dårligt at i har at sige, da siden ikke er lavet professionelt.

http://www.thuroe-minigolf.dk/

 

Mvh Simon

 

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Blinkende ting hører 90'erne til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er en hjemmeside for Thurø minigolf, virker det forkert, at det er logoet for Smørmosen strand som er det største.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt vil jeg mene at hele siden trænger til et designmæssigt løft. Grafikken kan være bedre og mere nutidig, men som du selv siger, så er den ikke lavet af en professionel. Måske du skulle overveje det?

Specielt dine hovedmenuer er meget små og svære at se, også selvom de signalerer at det er dropdown-menuer.

Nu du har mange billeder på siden, synes jeg også at de burde være af bedre kvalitet. Altså mindre komprimerede.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det f'ørste man ser på siden er "nu med røg i kanonen" som blinker på en iriterende måde.
Har ikke set det siden alle hjemmesider stod og blinkede med "news" i starten af halvfemserne.

Det synes jeg skal væk, eller som minumem referere til et billede eller noegt andet tekst der forklarer hvad kanonen er.

Siden generelt gør vel jobbet men er efter min mening ingen pryd.

I jeres header bars kan jeg ikke se hvad det hvide mellem alle prikkerne skal forestille.

her er et par forslag
Ddrop venstre og højre side grønne kasser.
Put små billeder af alle huller på forsiden, og vis det virkelligt er Europas sjoveste.
Gem kørselsvejledningen hen på en underside.
Fjern information om hvilken dag det er

Bortset fra det ser banen ret sjov ud.

 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas ang de højre og venstre side kasser, skal de være hvide eller hvad mener du?

det er helt fantastisk god hjælp det her, jeg takker og kom gerne med mere. Gerne forslag for jeg tager dem meget til mig, udskriver dem, gemmer dem og bruger dem til den nye hjemmeside.

Hvad med et slideshow på forsiden? Syntes selv at vise alle 20 huller er for meget, måske bare forskellige billeder med børn i situationer i et slideshow?

Har også tænkt på måske videoklips. Røg fra kanonen, eller hovedet på en 3 meter høj kænguru lavet i beton som bevæger sig rundt når den får kuglen i pungen. Er det værd at smide på en hjemmeside i et videoklip? Måske hvis klippet kan laves "semi-prof", altså ikke lignende en hjemmevideo.

 

Har et mindre udsnit til en ny side i tankerne som jeg vil prøve at uploade senere.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen

Jeg ser hvad du mener, men området smørmosen er det område banen ligger i og det hele er vedligeholdt af thurø minigolf. Smørmosen er et sted med gratis hoppepude, stangtennis, volley, osv som der kan læses. Derfor er Smørmosen en vigtig del, men jeg kan godt se at den ikke burde være større.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

Hvad med et slideshow på forsiden? Syntes selv at vise alle 20 huller er for meget, måske bare forskellige billeder med børn i situationer i et slideshow?

Synes jeg er en rigtig god ide, få noget "glæde" ind på siden. Hvor man ser folk der hygger sig imens de spiller minigolf.

Derudover synes jeg at den grønne farve er alt for skrigende. Den genere mine øjne ret meget.

Men ellers flot side, når man tænker på at du ikke er proffesinel..

Mvh Kristoffer

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Atzen:

Blinkende ting hører 90'erne til.

Enig - men når det er sagt, så er der vel også grænser for, hvor moderne et site om mini-golf skal være.

Lige netop her (og det troede jeg ALDRIG, at jeg skulle sige) synes jeg det passer rigtig godt ind i sammenhængen.

Hvis et site om mini-golf er sat alt for professionelt op, så er jeg bange for, at jeg kunne gå hen og få en fornemmelse af, at her står en stor kæde bag med alt hvad hertil hører af merchandise osv.

Skal vi ud at spille mini-golf - så må banerne godt være lidt skæve og alt det andet nostalgi, der hører med. Siden passer helt fint til det, jeg forbinder med en hyggedag med ungerne.

 

 

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

PS. Ser lige, at grillbaren også byder på pommes frites og gammeldags isvafler.

Det passer da perfekt til blinkende animationer.

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)