Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt community indenfor webudvikling, design, grafik, m.m.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Over en længere periode har vi, to friske gutter, arbejdet på et større community. Da vi startede ud, følte vi, at der var grundlag for et forum indenfor webudvikling, design, kodning, koncept og en del andet relateret. Fra det udgangspunkt har vi udviklet på vores koncept og funktioner. Det hele er kulmineret i et større community med både forum, showcase (hvor man kan vise sit arbejde frem) og en tutorial-sektion. Det har været en lang og hård proces, men vi føler, at vi næsten er ved målet, og at resultatet har været det hele værd.  Da tiden snart er kommet, hvor vi skal afsløre, hvad vi har arbejdet på, har vi oprettet en countdown-side, hvor man kan følge med i, hvornår siden åbner. Yderligere har vi oprettet en Twitter-konto til, at opdatere folk om, hvad vi laver.

For at komme til sagen, så er denne tråd oprettet, for at få vurderet koncept såvel som design på vores countdown-side. Og hvad synes I forresten om ideen med at have en Twitter tilknyttet?

Countdown-side: http://saforum.dk
I skal også være velkommen til at følge med på vores Twitter: http://twitter.com/saForumdk

På forhånd tak for hjælpen og fortsat god aften :)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er i på twitter. Glæder mig til at se hvad der er for noget.. 

God vind :)

-Karsten

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Det lyder godt! Så ses vi på Twitter (eller saForum) Big Smile

Fra Ørbæk
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig helt vildt til I åbner. det lyder rigtig spændende.

Hilsen Anita

www.atdesign.dk 
Vi laver NÆSTEN ALT i reklame!

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Anita! Smile1

Er der slet ingen, der har kommentarer til vores countdown-sides design? Confused

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt initiativ. Jeg har længe gået med tanken om det samme, men havde overbevist mig selv om at det ville kræve voldsomt meget at få samling på de kreative folk i Danmark.. Men jeg er da yderst spændt på om der vil komme tilpas med aktivitet til at holde folks opmærksomhed på sigt.

Lidt kritik..

- Vild baggrund :) Glæder mig til at se hvordan layoutet bliver :)

- Rent markup-mæssigt havde jeg valgt at lave overskrifterne på de tre kolonner som <h> tags.. men det er en detalje..

- Når du lægger så meget væk på at folk skal sidde og vente på countdown går i nul havde jeg nok valgt at lægge mere vægt på præsentationen af tallene i stedet for at lave dem til noget der ligner en "underskrift". Jeg mener at være kommet forbi et site der fremviste "De fedeste countdown-sider" eller noget i den stil.. Jeg tænker også umiddelbart på den Adobe havde kørende da vi ventede på CS4 udgivelsen.

- Jeg må nok indrømme at saForum ikke klinger helt vildt i mine ører.. Det virker for meget som noget der hører til saDesign eller noget i den stil... og jeg tror at hvis jeres mål med siden er at nå ud til så mange webdesigner, webudvikler, reklamefolk mv. så får i sværere ved at nå ud til folk end hvis det havde heddet "Webdesigners forum" eller noget i den dur..

.....Men vi venter spændt :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser jo simpelt og lækkert ud.

Tror virkelig, at der er behov for et dansk webdesignerforum som jeres - nu er det jo 'bare' om at få gang i debatten - for jo flere der Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 debatterer, desto mere Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 attraktivt bliver stedet ;)

Hilsen Oliver

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha - det er da rigtig dejligt med noget nyt indenfor den kategori, synes det er lang tid siden vi sidst har set noget nyt.

Glæder mig til at se hvordan det udvikler sig ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)