Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 25000 på under 2 måneder

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærlig talt, så tror jeg ikke på dine successer..

Du virker fuldstændig fjern fra alt der angår finansiering, pant og kaution.. Det virker som om du ikke gider engagere dig i det. Du vil uden problemer kunne gå ned i en bank og spørge om en erhvervskonto med en kassekredit på 100.000 og stille sikkerhed i noget fra " dine 4 virksomheder".. Så meget har bankerne sgu ikke lukket fra kreditten..

 

Hvis de ikke vil låne dig penge er det fordi du ikke er kreditværdig og dine 4 virksomheder stensikkert er insolvente og kører med underskud år efter år.. Synes sku du skal stramme op på dig selv istedet for at tigge om penge herinde..

Ellers ring til smskviklån!!!

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt se at du ikke har særlig meget indsigt i verden for tiden du kan sku ikke bare gå ned i banken og oprette en erhvers konto med en kassekredit på 100000

Desuden er der ikke noget med at tigge om penge det er en investering hvor du får 50 procent i afkast

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså sidste der var en der stod og skulle bruge 25.000 kom folk med masser af forslag og ideer.. han havde prøvet alle forbrugslångivere og dit og dat.. Men jeg ringede rundt til 4 firmar og fandt ud af jeg kunne med min lån på 250.000 årligt og 20 år (21 nu)(uden at nævne mit firma og ejendomme) og et rådighedsbeløb på 4000 til mig selv om måneden låne 15.000 fra hvert firma. det var i december.... det kan simpelthen ikke passe at det er umuligt at låne penge nu om dage. NÆGTER at tro på det.

 

Du har ikke prøvet hårdt nok vil jeg vove at påstå.

 

www.der.dk
www.laanekompagniet.dk/
www.pengeautomaten.dk
www.OnkelBob.dk
www.ikanobank.dk
www.easylaan.dk

 

Hvis alle dem siger nej til dig, så er jeg 100% sikker på det er dig der ikke er kreditværdig af nogen art.. sry 2 say it..

 

 

 

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg skal være ærlig og sige jeg ikke har prøvet det endnu

Da jeg så det her som det bedste mulighed

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes du skal prøve dem. Det kan være at du har 100% rent mel i posen, dømmer dig slet ikke, men hele tråden er påvirket af manglende svar og for mange løse ender. Og du finder ikke mange der vil låne dig penge sådan uden lige.

For din egen skyld syntes jeg du skal prøve de forbrugslån. Det er billigere for dig :)

Håber du finder pengene på den ene eller anden måde.

 

Mvh

 

Per Jespersen

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MartinL:

Man kan godt se at du ikke har særlig meget indsigt i verden for tiden du kan sku ikke bare gå ned i banken og oprette en erhvers konto med en kassekredit på 100000

Desuden er der ikke noget med at tigge om penge det er en investering hvor du får 50 procent i afkast

 

HA! Du snakker som du har forstand.

Med alle dine virksomheder og aktiver har du rigt mulighed for at få en erhvervskonto med 100.000 kredit hvor som helst. Ellers er dine virksomheder ikke andet end blå luft!

Du har absolut ingen indsigt i hvad der sker på det finansielle marked hvis du påstår andet. Bankerne låner stadig penge ud.. Fordi du har hørt et rygte om at alle kreditter bliver ophævet og skal tilbagebetales - og du så tror på det, viser du er helt grøn i det finansielle marked og naiv.

Selvfølgelig vil de låne penge ud til en hvor man kan få 100 % dækket sikkerhed samt at lånetager vil give så meget i rente. Det er sørgeligt at du tigger herinde. Det er ingen investering. Vi civile har ikke samme muligheder for at få fat på dig som professionelle har. Vi har hverken kapitalen eller tid til det. Så synes du skal pakke dine tuderier sammen og smide en skjorte og slips på og drøne ned til banken..

Det her topic er næsten til grin. Du har fået massere af forslag til at finansiere det eller hvertfald skabe en positiv pengestrøm. Men du skyder det ned og vil kun låne herinde.. Hvem tror du er så dum at låne 55.000 til en man kender fra et community?? Så kan du lige så godt smide dem i roskilde bank aktier..

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen lad os bare sige at du har ret

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg oprettede et mastercard genne mit fdb kort til brugsen. Der kan du gå ind på deres hjemmeside og lave det om til et mastercard. Du skal indtaste nogle oplysninger og de skal ikke have andet dokumentation end en kkopi af dit kørekort, så har du er mastercard på 25.000

Derudover kan du fx få et kort i en butik, der er mange der tilbyder et lån i forbindelse med et køb.

Det skal nok kunne lade sig gøre og et kort synes jeg er bedre end et kvik lån, så kan du betale detud igen når du vil og du kan beholde dem som en buffer... hvis man ellers kan styre det.

Mvh

Jacob

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)