Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafikere, programmører, webdesignere og andet godtfolk søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en række kreative og dygtige grafikere, programmører, tekstforfattere, webdesignere og illustratører til et nyt kreativt ensemble. Vi søger folk i hele landet.

Idéen er at starte et nyt friskt reklamebureau op, der vil konkurrere både på pris og kvalitet, og udmærke sig ved at tænke anderledes. Vi vil dække hele landet, og vi vil levere produkter indenfor både tryk, web (herunder webshops og open source-applikationer) og idéudvikling.

Til det skal vi bruge en række dygtige folk, som kunne tænke sig at være tilknyttet på freelance basis.

Vi har administrationen på plads, og det opsøgende arbejde tager vi os af. Du skal koncentrere dig om det du er bedst til, når du bliver bedt om det.

Vi kan ikke love dig danmarks højeste løn for dit arbejde, men vi vil naturligvis gerne høre hvilket niveau du ligger i hvis du henvender dig.

Skriv en mail til peter@hztrading.dk hurtigst muligt, og fortæl lidt om dig selv, hvad du kan, hvad du koster og meget gerne nogle referencer, så hører du nærmere.

På forhånd tak.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et fint koncept. Bliver spændende at se om i kan få det til at fungere rent kommunikationsmæssigt, når alt jeres produktion er outsources

Fra Køge
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er "gl. daws" grafiker – dvs. arbejder mest med det trykte medie – brochurer, plakater, annoncer etc., og i særdeleshed redaktionelle publikationer.

Jeg kan kontaktes på lotte@raskgrafiskdesign.dk, hvis jeg skal uddybe lidt :-)

 

Lotte

Fra Odder
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en e-mail, og håber på at hører fra dig.

Det lyder som et spændene projekt:)

Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg har sendt dig en mail. Jeg håber at jeg kan leve op til jeres forventerninger og håber på et fremtidigt samarbejde.

Mvh Anne Boisen
Red Clover Graphics

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg er meget interesseret i både freelance og måske også deltids-arbejde :)

Jeg vil i første omgang lade mine referencer tale for sig selv, men ellers vil jeg hellere end gerne tale videre med dig, f.eks. over telefon eller et møde.

Min side er en smule under "renovation" men der kan dog ses nogle udvalgte referencer. Hvis du vil se mere siger du bare til :)

Link: www.noergaardandersen.dk

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder sku meget spændne. jeg sende en mail imorgen...

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for de mange henvendelser jeg har fået på mail! Der er virkelig mange dygtige folk på Amino kan man blot endnu engang konstatere. De der ikke allerede har fået en tilbagemelding, får en i morgen. Vi behandler løbende forespørgslerne.

Vi vil selvfølgelig fortsat gerne høre fra interesserede - specifikt står vi stadig og mangler én der kan optage video f.eks.

Endnu engang tak.

Mange venlige hilsener
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Holmstrand:
specifikt står vi stadig og mangler én der kan optage video f.eks.

Hej Peter - Jeg kender en freelancer ved navn Andy, som laver den slags. Har arbejdet med ham engang da, der skulle laves video og tages billeder ved Hirtshals Havn - fin fyr! Han er opvokset og uddannet i Canada (eller USA ... kan ikke helt huske det) - Men han forstår fint dansk og det hele :)

Du kan fange ham på:   edibletv@gmail.com

Referencer her: http://edibletv.com/?cat=12

Håber det kan bruges ;)

 

Mvh René W.

PS: 
Hvis du skriver til ham så må du godt sende en lille hislen fra mig
- det er ved at være noget tid siden jeg har snakket med ham :)

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg arbejder som freelance grafiker og webdesigner, så hvis der er plads til mig vi jeg gerne være med. Jeg sender en mail med det samme!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)