Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil ( told og reler )

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

jeg går med en lille drøm om at impoterer biler fra verden til danmark også sælge dem her men jeg kan ikke finde noget om de forskælige regler her på nettet så derfor vil jeg hører jer om der er nogle som ved noget om at må slge biler

 

også har jeg hørt at man ikke skal betale fuld afgift hvis man er forhandler passer det  ???

 

jeg håber i kan følge mine sprøgsmål ellers må i lige skive så vil jeg omformulerer mig ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Afgiften skal først betales når der skal danske plader på bilen.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du kan se reglerne på skat.dk og du kan også se hva de fleste biltyper der har været igennem systemet, har kostet i afgift.

Mvh Møller

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skriver du ikke hvilke biler du ønsker at importere, men det kan sjældent betale sig selv at importere da der jo medgår en del udgifter til transport, toldsyn m.v. samt papirarbejde for dig som mindsker din avance. Hertil kommer, at kunden ikke kan komme ud at køre førend afgiften er betalt til Skat, og der bliver derfor et mellemspil mellem dig og et evt. finansselskab der også koster på avancen.

Der kan gøres rigtige gode handler med brugte biler på markedet mellem bilforhandlerne som det ser ud i øjeblikket, og hvis du retter blikket mod den form for engrossalg, så tror jeg du kan gøre bedre forretninger her.

/Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)