Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Storytelling og salg...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

At et produkt gerne skal have en historie, der sælger er ingen hemmelighed. Bare tænk på Læsø salt....

Det er F...ing salt, og alligevel sælger det som varmt brød til priser der har givet det navnet "det hvide guld".
Jamen, det er håndlavet så det smager endnu bedre.

Hmm... det smager af salt.

Nå til pointen. Historier er fascinerende og kan bruges i alle sammenhænge. Selvom det måske ikke helt er forumet for hypnose, så vil jeg alligevel sende mit tilbud om Hypnotisk storytelling ud her.

Hypnose handler om at håndtere andre folks opmærksomhed, og i disse medietider er det noget enhver erhvervsdrivende kan have brug.

Brian Snitgaard

 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det lyder avanceret og efter et besøg på dit site, drevet af sund nysgerrighed, blev jeg ikke klogere, men jeg kan også se at jeg slet ikke er målgruppen.

Men det der med saltet - du har ret Læsø salt er salt men der er godt nok forskel på smagen i forhold til det salt du køber i det lokale supermarked, specielt hvis det bare skal drysses på nogle nye kartofler.

Men du har ret prisen er høj og jeg har også kun 100g som en venlig sjæl har foræret mig og hælder du det hvide guld i gryderetten, så er det lidt spild af god story  :-)

Håber du får fyldt op på rækkerne.

Det bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jeg var også lige inde omkring din blog - hvilket jo nok var en del af formålet med dit indlæg :-)
Må åbent erkende, at jeg nok heller ikke lige er i din målgruppe.

Til gengæld har jeg en kommentar til din blog.
Du har godt nok mange farver og skriftstørrelser på siden - jeg bliver mere irriteret end hypnotiseret eller tranceret (eller hvad det nu hedder :-)
Og overskriften fatter jeg nada af - men som sagt, jeg sidder nok heller ikke lige i centrum af din målgruppe:-)

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)