Hej... At et produkt gerne skal have en historie, der sælger er ingen hemmelighed. Bare tænk på Læsø salt.... Det er F...ing salt, og alligevel sælger det som varmt brød til priser der har givet det navnet "det hvide guld". Hmm... det smager af salt. Nå til pointen. Historier er fascinerende og kan bruges i alle sammenhænge. Selvom det måske ikke helt er forumet for hypnose, så vil jeg alligevel sende mit tilbud om Hypnotisk storytelling ud her. Hypnose handler om at håndtere andre folks opmærksomhed, og i disse medietider er det noget enhver erhvervsdrivende kan have brug. Brian Snitgaard
|
Hej Brian
Det lyder avanceret og efter et besøg på dit site, drevet af sund nysgerrighed, blev jeg ikke klogere, men jeg kan også se at jeg slet ikke er målgruppen.
Men det der med saltet - du har ret Læsø salt er salt men der er godt nok forskel på smagen i forhold til det salt du køber i det lokale supermarked, specielt hvis det bare skal drysses på nogle nye kartofler.
Men du har ret prisen er høj og jeg har også kun 100g som en venlig sjæl har foræret mig og hælder du det hvide guld i gryderetten, så er det lidt spild af god story :-)
Håber du får fyldt op på rækkerne.
Det bedste kaffe hilsner
Søren