Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Info om telesalg søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Fra  Urban Media Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg overvejer at hyre et telesalgsfirma til at sælge annoncer på en brancheprotal og så vil jeg høre om der er nogen som folk herinde vil anbefale både mht. pris og kvalitet.

Telesælgeren vil have mulighed for enten at sælge produktet direkte eller skaffe navnet på den person der vil være den rigtige at kontakte, samt indhente lov til at kontakte dem pr. e-mail.
Jeg tænker at den måde vil give et bedre resultat end at sende directmail til firmaerne som erfaringen viser sjældent når frem til den rigtige person eller overhovedet bliver læst.

Jeg håber der er nogen der har erfaringer og evt. gode råd om hvordan dette bør gribes an.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale dig at starte med at søge på søgeordene "telefonsalg" og "telefonsalg" i søgestrengen her på Amino eller i Google. I begge tilfælde får du mange hits på tidligere tråde om telefonsalg/telemarketing - herunder også en del, der skriver om erfaringer med telemarketing for annoncer/bannere til onlinemedier. Du vil også finde anbefalinger af telemarketingbureauer.

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)